sobota, 23 marca 2013

Matka Boża: Podział, jaki wprowadzony zostanie na świecie przez Goga i Magoga, dokona rozłamu w rodzinach

poniedziałek, 18 marca 2013, godz. 19.35

Moje dziecko, nigdy nie wolno ci wątpić w wagę tej Misji lub dopuścić do tego, aby kierowane na ciebie ataki odwróciły twoją uwagę od Mojego umiłowanego Syna.
To za sprawą Jego Miłości i Miłosierdzia Mój Syn objawia przed światem plany diabła, które mają na celu porwać dusze, zanim nastąpi koniec czasu. Ten przebiegły plan był obmyślany przez bardzo długi czas i zostanie narzucony Bożym Dzieciom za pomocą sił masońskich, które poprzysięgły wierność diabłu.
Nikt nie powinien mieć żadnych wątpliwości co do proroctw, objawianych poprzez wieki wizjonerom i widzącym przeze Mnie, waszą Matkę. Dzieci, nie wolno wam się bać. Zamiast tego powinniście być pełni nadziei i się radować, gdyż wkrótce nadejdzie czas Nowych Niebios i Nowej Ziemi, a Boże dzieci zostaną wyzwolone od zła, z którym każdy z was spotkał się w przeciągu swojego życia.
Ten czas został przepowiedziany w Księdze Mojego Ojca i z tego powodu musicie przyjąć Prawdę, zawartą w Księdze Objawienia. Jeżeli nie akceptujecie Księgi Objawienia, która przekazana została Janowi, wówczas nie możecie twierdzić, że przyjmujecie resztę Księgi — resztę Najświętszej Biblii.
Większość z tego, co ma jeszcze nadejść, będzie trudne i bolesne, gdyż podział, jaki wprowadzony zostanie na świecie przez Goga i Magoga, dokona rozłamu w rodzinach. Złowrogie knowania i ukartowane przez fałszywego proroka i antychrysta podstępne plany, będą największym oszukaństwem od czasu, kiedy faryzeusze odrzucili Mojego Syna, aby nie dopuścić do przekazania Prawdy Bożym dzieciom. A to zredukowało ilość wyznawców Mojego Syna podczas Jego pobytu na ziemi oraz uniemożliwiło im stanie się chrześcijanami. To samo stanie się prawdą w odniesieniu do tych dwóch, którzy na zewnątrz będą obrazem dobroci, ale którzy sprowadzą wiele Bożych dzieci na manowce. Uczynią oni wielu ślepymi na prawdę, albowiem głęboko sięgające zmiany, które wprowadzą w okresie ich panowania, odizolują ludzi od Praw Bożych.
Bożym dzieciom zostanie powiedziane, że zło jest do przyjęcia oraz że pewne grzechy nie są obraźliwe dla Boga. Ludzie im uwierzą, a w rezultacie — odwrócą się plecami do Boga.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby ich władanie było krótkie i aby Prawda zwyciężyła, tak aby kościół Mojego Syna na ziemi pozostał nienaruszony.
Wasza umiłowana Matka
Matka Zbawienia