wtorek, 19 marca 2013

Moja Agonia jest odczuwana przez wszystkich świętych i aniołów w Niebie, gdyż bliski jest czas Apokalipsy

sobota, 16 marca 2013, godz. 12.40
Moja wielce umiłowana córko, co za wściekłość oraz strach odczuwają ci, którzy odmawiają przyjęcia Mojego Kielicha Cierpienia w obecnym czasie.
Wściekłość szatana przeciwko tym Orędziom szybko wzrośnie i podjęty zostanie każdy wysiłek, aby ciebie potępić, Moja córko.
Przyjmiesz cierpienie, gdyż dobrowolnie poddałaś się Świętej Bożej Woli. Tak więc, Moja córko, musisz zachować milczenie, kiedy nie ustają wrzaski bestii i tych biednych dusz, których bestia używa, aby ciebie atakować. Moim wszystkim umiłowanym, wiernym uczniom powiadam – pozostańcie nieugięci. Trzymajcie swoje głowy spuszczone w pokornej posłudze i ofiarujcie wasze cierpienie za te dusze, które nie przyjmą Daru Prawdy.
Ci odpowiedzialni za infiltrowanie Mojego Kościoła na ziemi wybierają z premedytacją czas Postu, znieważając Mnie, ich Jezusa, który skonał w męczarniach, aby ocalić ich dusze.
Tak skażeni są ci, którzy przemierzają korytarze w Rzymie, że największym znakiem, jaki zauważycie, będzie chaos, który nastąpi, kiedy oni przejdą pod dowodzenie tego oszusta. Chaos, nieład, rozłam i popadanie w sprzeczności będą dostrzegalne wszędzie w Rzymie. Źródłem tego bałaganu jest szatan, gdyż nie może być nim Bóg.
Złość pochodzi od diabła, a jego wściekłość staje się namacalna, kiedy Moje Światło rozchodzi się pomiędzy dziećmi Bożymi. Niech wszyscy się dowiedzą, że kiedy w Moim Imieniu mają miejsce tak zajadłe wzajemne ataki, to właśnie Moja Obecność jest tym, co je prowokuje.
Tylko Ja, Jesus Chrystus, i Moi wyznawcy mogą się stać celem takich urągań; tak więc kiedy to przechodzi granice wytrzymałości, proszę, odmówcie tę krótką modlitwę:
Dzielę ten ból z Tobą, Drogi Jezu, i proszę, abyś pobłogosławił Darem Ducha Świętego moich wrogów i tych, którzy Ciebie biczują. Amen.”
Ta niezgoda będzie trwać nadal, a Moja Agonia będzie odczuwana przez wszystkich świętych i aniołów w Niebie, gdyż bliski jest czas Apokalipsy.
Trzymajcie się Mnie, waszego Jezusa, i złóżcie we Mnie całe swoje zaufanie, kiedy buduję Resztę Mojej Armii, gotując się na niebezpieczną bitwę o dusze, jaka nas czeka.
Wasz Jezus