sobota, 2 marca 2013

Powiedzą, że ponosi on winę za przestępstwo, choć jest zupełnie niewinny

wtorek, 19 lutego 2013, godz. 14.30
Moja wielce umiłowana córko, proszę, zawiadom Moich uczniów, że czas Mojego Panowania jest blisko.
Nie wolno się im niepokoić, ponieważ Ja — chociaż Korona Cierniowa została nałożona na Mojego Namiestnika, który został przeze Mnie wyznaczony, aby zarządzać Moim Świętym Katolickim i Apostolskim Kościołem, a który został brutalnie usunięty — nareszcie przychodzę, aby przynieść wam pokój.
Następny rok będzie dla was, Moi umiłowani uczniowie, i dla Mojego ostatniego Prawdziwego Papieża bardzo uciążliwy i bardzo przygnębiający. On — przeciwko któremu perfidnie i z premedytacją spiskowano, został potraktowany właśnie tak samo jak Ja, Jezus Chrystus  — był bity i biczowany. Teraz będą próbowali go zabić, tak jak zabili Mnie. Powiedzą, że ponosi on winę za przestępstwo, choć jest zupełnie niewinny.
Ja, wasz umiłowany Zbawiciel, ocalę was wszystkich od tej niegodziwości, która przez wielu będzie postrzegana  jako pochodząca ode Mnie, zakomenderowana Moją Dłonią.
Tak jak poprzednio — pouczę Mój Kościół, ale tylko poprzez Moc Ducha Świętego. Klucze Rzymu znajdują się pod komendą Mojego umiłowanego Ojca. Ja, Jezus Chrystus, jestem gotów, aby zstąpić ponownie przy Moim Drugim Przyjściu, i chciałbym (was) powiadomić, że wy, Moi uczniowie, będziecie cierpieć tak, jak Moi bliscy uczniowie w czasie Mojego pobytu na ziemi. Wy, Moi umiłowani, jesteście ze Mną, zamknięci w Moim Najświętszym Sercu, abyście mogli ze Mną jednoczyć się w boleści. Wylewam łzy nad Moim niewinnym, umiłowanym, ostatnim Papieżem na ziemi, Benedyktem XVI, wybranym przeze Mnie, aby przewodził Mojemu Kościołowi w czasie tych ostatnich dni.
Od tych, którzy, będąc skłonnymi do ponoszenia dalszych ofiar, nadal będą kontynuować głoszenie Mojego Świętego Słowa, będzie to wymagało olbrzymiej odwagi, gdyż będą pełni dręczących wątpliwości. Oni wiedzą we wnętrzu swoich serc, że to Ja teraz do nich mówię, a jednak będą oni męczeni wątpliwościami, które będą spowodowane przez tych, którzy odmówią przyjęcia Moich Orędzi do ludzkości, a którzy przecież są Mnie poświęceni.
Teraz obdaruję was tą Wyjątkową, krótką Krucjatą Modlitwy. Modlitwa ta jest Cudowna i umożliwia tym wszystkim, którzy ją odmawiają, odczucie Mojej Obecności w ich duszach. Pomoże im ona również ujrzeć Prawdę, którą im obiecałem, a która zawsze będzie im dawana w tych czasach ostatecznych.
Krucjata Modlitwy (101) Cudowna Modlitwa, aby odczuć Obecność Jezusa
O Drogi Ojcze Wszechmogący,
Stwórco wszystkiego, co jest i co będzie,
dopomóż nam wszystkim,
którzy potrafią rozpoznać
Obecność Twojego umiłowanego Syna w dzisiejszym Kościele,
by stali się bardzo silni.

Pomóż mi pokonać mój strach,
moją samotność i odrzucenie,

które cierpię ze strony moich najbliższych,

podążając za Twoim Synem, Jezusem Chrystusem,

moim Zbawicielem.

Proszę, chroń moich najbliższych,
aby nie wpadli w tę zasadzkę i nie uwierzyli kłamstwom,

które zostały wymyślone przez szatana,

aby zniszczyć wszystkie dzieci Boże

oraz wywołać między nimi podział i dokonać spustoszenia.

Proszę, dopomóż tym wszystkim,
którzy idą śladami tej ohydy w Twoim Kościele,

aby zostali ocaleni od wieczystych płomieni piekła.

Amen.

Moi umiłowani wyznawcy, w międzyczasie zdążyliście Mnie poznać. To, co ujrzycie teraz wewnątrz murów tego, co kiedyś było Moim Kościołem na ziemi, wywoła wasze mdłości. Będziecie płakać i płakać, aż przestaniecie cokolwiek odczuwać. I wówczas zawołacie Mnie i powiecie:
Jezu, ocal mnie od kłamstw szatana, abym potrafił je odróżnić od Prawdy dotyczącej Reszty Twojego  Kościoła. A Ja wtedy was uspokoję. Napełnię was Duchem Świętym. Napełnię was łzami żałości, a następnie wymienię te łzy na Moją Moc. I wtedy nie będziecie się już niczym przejmować, gdyż Ja wami zawładnę i będę was prowadził na każdym kroku tej drogi.
Zostaniecie natchnieni, gdy będzie się z was drwić. Będziecie pełni Mojego Ducha Miłości, kiedy będą was wyśmiewać za wiarę w Moją Świętą Doktrynę. I utracicie cały wasz strach i zostanie on zastąpiony takim potężnym uczuciem Mojej Miłości do was, że dopiero wtedy odczujecie całkowitą ulgę i pokój.
Wasz Jezus