piątek, 8 marca 2013

Proszę wszystkie Moje wyświęcone sługi, żeby wezwali Mnie, ich umiłowanego Jezusa, abym mógł ich osłonić Moją Najdroższą Krwią

czwartek 28 lutego 2013, godz. 23.55
Moja wielce umiłowana córko, zesłałem Ducha Świętego, aby osłonił w obecnym czasie wszystkie Boże dzieci, próbując rozrzedzić ciemności, jakie zło powoduje w świecie.
Musicie  gorąco się modlić za wszystkie Moje wyświęcone sługi, gdyż obecnie znajdują się oni w stanie strasznej dezorientacji. Będą w ciągu następnych kilku tygodni pogrążeni w smutku z powodu upadku* Mojego Świętego Namiestnika, tak iż nie będą wiedzieć, w którą stronę się zwrócić. 
Proszę wszystkie Moje wyświęcone sługi, żeby wezwali Mnie, ich umiłowanego Jezusa, abym mógł ich osłonić Moją Najdroższą Krwią. Udzielę im Łask, których będą potrzebowali do rozpoznania Prawdy Mojego Nauczania. Wówczas dojrzą oszustwo, jakie zostanie im przedstawione.
Nigdy im nie wolno we Mnie zwątpić. Muszą położyć we Mnie całe swoje zaufanie. Nigdy nie wolno im zapomnieć Mojego Imienia i muszą nieustannie czuwać.
Powiedz im, że kocham ich czule i że zostaną im przyznane specjalne Dary z Nieba. W tych burzliwych czasach, które będą miały miejsce w Moim Świętym Kościołem na ziemi, Dary te przyniosą im pokój, nadzieję i odwagę.
Wasz Jezus
* Angielskie słowo  „demise” oznacza koniec w wielorakim znaczeniu. Może tu chodzić o śmierć lub o koniec czegoś bardzo ważnego, ale Jezus nie wyjaśnił jeszcze Marii Bożego Miłosierdzia jednoznacznie, co się za tym kryje.