sobota, 23 marca 2013

Tak jak ślepy nie może widzieć, tak też i będą w Kościele w Rzymie tacy, którzy, choć mogą widzieć, odmówią uznania Prawdy

środa, 20 marca 2013, godz. 19.15


Moja wielce umiłowana córko, Moje Ukrzyżowanie jest całkiem od nowa przeżywane, a każda Jego część jest związana z czasem wiodącym do Mojego Drugiego Przyjścia.
Teraz, kiedy Moje Ciało — Mój Kościół — przeszedł, z powodu złego ducha, trwające od tak wielu lat biczowanie, dokonuje się obecnie na przywództwie w Moim Kościele Ukoronowanie Cierniem.
Kiedy trzeci cierń przebił Moje Prawe Oko, nie mogłem na nie już widzieć. Tylko Moim drugim Okiem mogłem dostrzec, że Moja Matka przeżywa okrutny ból. Teraz, kiedy Korona Cierniowa przekłuwa Głowę Mojego Kościoła w Rzymie, tylko połowa zaświadczy o Prawdzie przepowiedzianej proroctwami. Druga połowa będzie ślepa i nie zauważy szkód, które zostaną wyrządzone każdej części Mojego Ciała — Mojemu Kościołowi — w każdym narodzie świata.
Tak jak ślepy nie może widzieć, tak też i będą w Kościele w Rzymie tacy, którzy, choć mogą widzieć, odmówią uznania Prawdy. Prawda będzie tak bolesna, że lżej będzie tym wyświęconym Moim sługom obrać łatwą ścieżkę. Tchórze, wybiorą raczej ścieżkę profanacji, zamiast podjąć dla Mnie swój Krzyż. 
Następni będą ci, którzy Mnie kochają, i ów podział nie odstraszy ich od planu, by dopomóc Mi ocalić dusze od pewnej śmierci. Te odważne dusze, napełnione łaską Ducha Ognia, będą walczyć, aby zachować Moje Najświętsze Sakramenty. To będą ci duchowni, którzy będą karmić Moją owczarnię podczas prześladowań. Każda łaska zostanie udzielona takim czystym duszom, oni zaś powiodą Moją resztę armii do Bram Nowego Nieba i Nowej Ziemi.
Potrzeba wielkiej odwagi, aby przyjąć Słowo proroków Bożych. Słuchać proroków, których Słowa przecinają serca dusz jak miecz obosieczny — to nigdy nie jest rzeczą łatwą. Ich ostrzeżenia są bolesne, kiedy się ich słucha, ale słodkie z powodu owoców, jakie przynoszą; bo kiedy Słowo Boga jest ofiarowywane jako Dar — przynosi Ono zbawienie. Uchwyć się Mojego Świętego Słowa, gdyż Ono jest twoim wybawieniem. Wy, Moi umiłowani wyznawcy, jesteście chronieni Pieczęcią Boga Żywego, i dlatego nigdy nie wolno wam się lękać.
Wasi wrogowie będą was karcić, obrażać i może nawet was prześladować, ale to będę Ja, Jezus Chrystus, Który będę z wami w drodze. Wy — Moi nieliczni wybrani, którzy odpowiedzieliście na Moje Wołanie — w Moich Oczach poprzez swoje cierpienie odkupicie większość ludzkości.
Błogosławię was. Udzielam wam pokoju i siły, abyście podążali za Mną bez lęku w waszych sercach.
Wasz Jezus