niedziela, 3 marca 2013

Żyjecie w czasach, w których wiele dzieci Bożych stało się poganami

piątek, 22 lutego 2013, godz. 23.00
Moja wielce umiłowana córko, żyjecie w czasach, w których wiele dzieci Bożych stało się poganami. Nawet ci urodzeni jako żydzi i chrześcijanie uciekają się obecnie do różnorodnych form bałwochwalstwa, tak jak to przepowiedziano.
O, jak to Mnie obraża, kiedy widzę uznanie, jakie dzieci Boże mają w swoich sercach, jeśli idzie o zadowalanie samego siebie, oraz jak wierzą w fałszywe bożki, które istnieją tylko w ich umyśle.
Zachwyt dla duchowości New Age i traktowanie z pasją wszystkich przedmiotów, które mają związek z wyciszaniem umysłu, sprowadzają się do jednego problemu. Ludzie ci znajdują się w ciemności, ponieważ odmawiają uznania Mnie, Jezusa Chrystusa. Celowo blokując dopływ Światła Bożego, narażają się na oddziaływanie ciemnych, złych duchów. Szatan i jego demony polują na takie dusze i wywołują w nich straszną, całkowitą pustkę. Niezależnie od tego, jakiego rodzaju spirytualnych medykamentów New Age będą oni poszukiwać, nigdy nie zaznają ukojenia, gdyż nie jest to naturalne środowisko, do życia w którym się narodzili.
Pogaństwo, które zapanowało nad ludzkością, osiągnęło w obecnym okresie swój szczyt, licząc od czasu, kiedy Ja, Jezus Chrystus, narodziłem się na ziemi. Pomimo że światu została podarowana Prawda o Istnieniu Boga i pomimo że Ja poprzez Moją śmierć na Krzyżu ocaliłem ludzi od potępienia, oni wciąż odwracają się plecami.
Obsesja na własnym punkcie, gloryfikowanie siebie samego oraz zamiłowanie do światowych uciech są plagą ludzkości, a źródłem tego jest rozpaczliwy brak poczucia bezpieczeństwa, niepokój i duchowe wyjałowienie. Bałwochwalstwo — rozkochiwanie się w słynnych ludziach, fałszywe bóstwa oraz eksponowanie pogańskich akcesoriów  — przyciągają chmurę ciemności nad tych wszystkich, którzy pasjonują się takimi zajęciami. Chrześcijanie są przez takich ludzi szkalowani, ale dzięki ich cierpieniu i modlitwom mogą oni ocalić swoich współbliźnich od ognia piekielnego.
Kiedy flirtujecie z tymi fałszywymi idolami, zabawiacie się z demonami z piekieł, wysłanymi, aby was wciągnąć na wieczność do czeluści. Nigdy nie dajcie się przekonać, że takie pogańskie praktyki są nieszkodliwe, gdyż one szkodzą. Jeżeli tracicie swój czas i zajmujecie swój umysł takimi urozmaiceniami, to oddalacie się od Boga i życia wiecznego.
Przebudźcie się ku Prawdzie. Ja Jestem Prawdą. Nie ma innej drogi do szczęścia wiecznego, jak tylko przeze Mnie, Jezusa Chrystusa, Syna Człowieczego. Przybywam teraz, aby objawić Prawdę, tak bym mógł was ocalić na nowo i obdarzyć was życiem wiecznym, pomagając wam zbawić wasze dusze.
Wasz Jezus