wtorek, 4 czerwca 2013

Człowiek pyta - NIEBO ODPOWIADA

Panie Jezu -  my chcemy Ciebie wywyższać do "WŁADCY ABSOLUTNEGO" na ziemi. Przecież widzimy, że nawet papieże odjęli Ci władzę na ziemi a sami sobie ją nadali i nam jest wstyd za nich. Przecież są tylko Twoimi stworzeniami a mają odwagę sięgać po władzę królewską, jednocześnie pozbawiając jej Ciebie - Boga? Biskupi postąpili jeszcze gorzej, bo pozbawili Ciebie wszystkich tytułów WŁADCY a nadali specjalnym dekretem stanowisko SŁUGI ich, bo nie naszym. Dla nas świeckich jesteś Królem - królów i Panem panów. Módlmy się o światło dla wielu biskupów, którzy wyrazili zgodę na okrutne poniżanie Ciebie - Boga budując haniebną Drogę Krzyżową tzw. Beskidzką na hańbę Twoją i nas katolików. Jak bardzo ten budowniczy musi Ciebie nienawidzić, aby taką hańbę postawić na Twojej ziemi i nie było oficjalnego sprzeciwu od żadnego biskupa, tylko świeccy podnoszą lament. A przecież ta "pamiątka hańby" tworzy już historię i co powiedzą o nas w przyszłości?
Pan Jezus: " Powiadam wam - wszyscy Moi i "nie Moi" duchowni wraz z biskupami i papieżami: JA JESTEM PANEM ABSOLUTNYM WSZECHŚWIATA  i Moją władzą podzieliłem się z wami: MACIE PRAWO ODPUSZCZANIA GRZECHÓW I BŁOGOSŁAWIENIA LUDZI W IMIĘ MOJE. Wszystkie decyzje powinny być ze Mną uzgadniane a tego nie czynicie. TAK ŻYJCIE  NA MOJEJ ZIEMI, ABYŚCIE MOGLI SPOJRZEĆ MI ŚMIAŁO W OCZY. Nie zabraniajcie dzieciom przyjść do Mnie, a Moimi dziećmi  są także kobiety, które wysławiają Mnie  i wywyższają. WSZELKĄ WŁADZĘ NA ZIEMI DAŁ MI MÓJ OJCIEC I DLATEGO NIKT ZE STWORZEŃ LUDZKICH  NIE MA PRAWA  MI   JEJ ODEBRAĆ.        SPRAWIEDLIWOŚ      jest  SPRAWIEDLIWA. Nie zabraniajcie w Imię Moje nikomu, to czyli i kobietom wywyższać Mnie i nakładać na Moje ramiona najprzedniejsze płaszcze królewskie, a na Moją Najświętszą Głowę najprzedniejsze Korony władzy królewskiej. Kobiety zawsze były litościwe i to ona - pierwsza otarła Moją zakrwawioną twarz. To kobiety podeszły na Mojej Drodze Krzyżowej i pocieszały Mnie. Jeśli Moi apostołowie nie chcą ubrać Mnie godnie, tylko zostawili Mnie nagiego na drzewie krzyża; jeśli Moi apostołowie pozbawili Mnie władzy na ziemi, to kobiety swoimi łzami obmywają Moje rany i pocieszają. Moja Matka powiedziała podczas pierwszego CUDU przemienienia wody w wino: " CZYŃCIE COKOLWIEK WAM POWIE SYN....", ale wy już zupełnie ogłuchliście na Moje słowa. Moje Ciało jest bezczeszczone i poniewierane po brudnych rękach i maltretowane. Przecież to uczynili za swoją zgodą "niby Moi" apostołowie. Piekło "roi" się od takich apostołów. A przecież nie na swoje poniewieranie i na waszą zgubę uczyliście się na pasterzy Kościoła katolickiego, aby być potępionymi na wieczność. Powiadam wam: ŁĄCZCIE SIĘ a NIE DZIELCIE. KAŻDY CZŁOWIEK BOGU ODDANY POWINIEN WALCZYĆ Z GRZECHEM, a przecież to nie jest grzech - wywyższać Mnie, ani nosić biały płaszcz z Moim emblematami. Ty kapłanie Piotrze lepiej pracuj dla Królestwa Bożego: ŁĄCZ MOJE DZIECI A NIE SKŁÓCAJ. Nie ośmieszaj Mnie ani siebie. NIE DRWIJ Z LUDZI NAWET GDYBY BYLI TWOIMI WROGAMI. TO TY OKRYJ MOJE NAGIE CIAŁO, ABYM NIGDY WIĘCEJ NIE BYŁ ZGORSZENIEM TEGO ŚWIATA. UWAŻAJ, BO SPRAWIEDLIWOŚĆ jest SPRAWIEDLIWA  i nie wywyższaj siebie, bo kto się wywyższa będzie poniżony. KATOLICY - proszę was - mówcie jednym Bożym językiem Pisma Świętego i według Niego żyjcie na chwałę Moją i dla zbawienia waszego. Amen. Wasz Jezus Chrystus - Król".
  Kiedyś, gdy nie rozumiałam to byłam pewna, że skoro na tym  Krzyżu wisisz Panie Jezu, to czyli tak powinno być. Teraz, gdy przejrzałam" i" usłyszałam"  to wiem, że powiesili Ciebie oprawcy wbrew Twojej woli i nie chcesz tam ciągle wisieć - już prawie 2.000 lat. Nie umiem zrozumieć papieży i biskupów - jak oni mogą patrzeć tak na Ciebie, a sami stroją się w najpiękniejsze ubrania i wielkie czapki zakładają w złocie i srebrze a  jak na ironię wyśmiewają się z Ciebie i z nas, gdyż my chodzimy do proboszczów i upominamy się o Ciebie - KRÓLA, to oni mówią niegrzecznie: "NO - PRZECIEŻ PAN JEZUS MA KORONĘ - CIERNIOWĄ". Myślę sobie - człowieku, ty prochu marny - czy ty byś chciał być takim królem? "Nie czyń drugiemu tego, co tobie niemiłe".