wtorek, 25 czerwca 2013

UROCZYSTE OTWARCIE KOŚCIOŁA BŁ JANA PAWŁA II - KRAKÓW


-szukam-

-szukam-
-szukam-
Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus Król i Maryja zawsze Dziewica - Królowa!
 Pragnę podzielić się „obserwacją”, której byłam świadkiem w dniu 23.06.2013 w Krakowie.
Od 25 lat mieszkamy w Berlinie, przyjechaliśmy do córki, która mieszka w Krakowie i ucieszyliśmy się, że akurat mogliśmy być na uroczystym otwarciu tej świątyni..
Może zacznę od początku.
Wchodząc do budynku, który nazwano KOŚCIOŁEM, nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam.
Rozglądam się za wodą święconą – która WINNA BYĆ OBOWIĄZKOWO W TAKIM MIEJSCU – wody nie ma…
Mąż pyta mnie: GDZIE MAM UKLĘKNĄĆ ? KOMU SIĘ POKŁONIĆ?
Zaparło mi dech, a w głowie zamieszanie.
Myślę, TO JAKIEŚ ŻARTY, - co oni "to" nazywają KOŚCIOŁEM????
Wchodzimy dalej, głębiej do środka i szukamy TABERNAKULUMNIE MA.
Zatem zaczepiliśmy jednego mężczyznę, który robił zdjęcia i grzecznie pytamy.
- Przepraszam, gdzie jest TABERNAKULUM?
Mężczyzna przerażony pytaniem odpowiada.
- „Wiedzą Państwo, z tego co wiem, to tu nie będzie TABERNAKULUM, bo już gdzieś na dole jest”
Patrzymy z mężem na siebie, nie wiedząc co zostało dziś poświęcone, bo chyba tylko mury i malowidła na ścianach, które również rzuciły nam się w oczy. Na samym końcu mego listu przedstawię wszystko co zauważyliśmy w tym miejscu, ale wcześniej chciałabym jeszcze coś opowiedzieć.
Rozglądając się i robiąc zdjęcia zauważyliśmy wchodzącego młodego mężczyznę, który szukał Księdza.
Ja i mój mąż staliśmy koło tego pana, który miał na sobie biały the-shirt i spodnie ale nawet nie pomyśleliśmy, że to jest KSIĄDZ!
Młody mężczyzna podszedł do nas i pyta
- „Przepraszam gdzie znajdę Księdza bo mam kilka pytań”.
My nie zdążyliśmy mu nic odpowiedzieć, bo ten pan zwyczajnie ubrany, odwrócił głowę i powiedział
JA JESTEM KSIĘDZEM
I ot tej pory pragnę przedstawić dialog jaki odbył się między „księdzem”   tym młodym człowiekiem.
CHŁOPAK : przepraszam PAN jest księdzem????
„KSIĄDZ” : Tak

CHŁOPAK: a gdzie ma PAN koloratkę?

„KSIĄDZ” : he, he, mnie nie jest to do niczego potrzebne!

CHŁOPAK: Słucham? A stójka?

„KSIĄDZ”: Za dużo żeś się internetu naoglądał ( powiedział to dość głośno )
CHŁOPAK : Skąd mam wiedzieć, że Pan jest księdzem, wie Pan, że żonaty mężczyzna nosi obrączkę i wiadomo jest, że ma żone, a Pan? Ani koloratki, ani żadnych elementów świadczących o  byciu księdzem. Wybudowaliście drugą golgotę beskidzką – masońksą,
„KSIĄDZ” – złapał dość mocno chłopaka za rękę i szarpiąc go krzyczał „ WYJDZ STĄD! WYJDZ STĄD! BO WEZWĘ POLICJĘ!!!!!!
Ten pan który nazywa się księdzem krzyczał i szarpał tego młodego człowieka, a my staliśmy jak wmurowani    w ziemię.
Podeszliśmy do córki pytając Ją – kim jest ten Pan, który tak szarpie tym chłopakiem?
A córka nam odpowiedziała – O Boże to ksiądz (….), który jest z CENTUM JP II !
Interpretację tego dialogu pozostawiam każdemu z osobna.
A teraz skupmy się na „kościele”.
1. BRAK TABERNAKULUM!!!!! – A NA ŚRODKU WYSTAWIONY DUŻY FOTEL Z CZYMŚ NA SAMEJ GÓRZE – NA KTÓRYM PODCZAS NABOŻEŃSTWA SIEDZIAŁ KARDYNAŁ DZIWISZ .
2. BRAK WODY ŚWIĘCONEJ PRZY WEJŚCIU
3. NA SAMYM GŁOWNYM „ OŁTARZU” – JEST NAMALOWANY JEZUS – A KRZYŻ JEST DO GÓRY OBRÓCONY –PROSZĘ ZOBACZYĆ ZDJĘCIE NR 3
4. CO ROBIĄ ŚWINIE KĄPIĄCE SIĘ W WODZIE W TAKIM MIEJSCU? ( ZNAMY EWANGLIĘ, ALE PRZESADĄ JEST UMIESZCZANIE ŚWIŃ W ŚWIĄTYNI!)
5.   A TEGO TO JUŻ W OGÓLE NIE ROZUMIEMY – I MAMY NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ NAM WYJAŚNI
CO JEST NAMALOWANE NA JEDNEJ ZE ŚCIANEK – MY WIDZIMY TAM DIABLA ODWRÓCONEGO DO GÓRY NOGAMI ( PATRZ RYS :   4 oraz 1   ) A JEDNA Z SIÓSTR ZAKONNYCH GŁOŚNO TWIERDZIŁA, ŻE TO RYBY………..
PROSZĘ ZWRÓCCIE UWAGĘ I ANALIZUJCIE ZDJĘCIA.
ALE MY STWIERDZILIŚMY, ŻE NIE POWINNO SIĘ BUDOWAĆ CZEGOŚ NA WZÓR ŚWIĄTYNI, WYKORZYSTUJĄC IMIĘ JANA PAWŁA II, GDYŻ GDYBY ŻYŁ – WYDAJE NAM SIĘ, IŻ GŁOŚNO POWIEDZIAŁBY NIE!
 Niech Pan Bóg Siostrę Błogosławi.- Natalia i Jacek – Berlin 2013.

-szukam-

-szukam-
-szukam-

-szukam-

-szukam-

Nie rozumiem, jak można w XXI wieku takie maszkarady malować i obrażać Najświętsze Osoby w Niebie, bo samego Stwórcę. Malarzy mamy bez liku i jest w kim wybierać. Oj będzie gorąco, oj będzie dla pomysłodawców tej i innych podobnych świątyń jako i Golgoty beskidzkiej i wcale nie jest mi ich żal, bo są świadomi swego grzechu poniżania Pana Boga.