sobota, 4 lutego 2012

Jezus objawia Odpust Zupełny dla całkowitego rozgrzeszenia

Otrzymano wtorek, 31 styczeń 2012, godz.21.30
Orędzie to zostało przekazane Marii Bożego Miłosierdzia po upływie półtorej godziny, podczas Adoracji Eucharystii.
Moja umiłowana córko, jakże raduję się z miłości okazywanej Mi przez Moich drogich wyznawców, których miłość jest tak ściśle powiązana z Moim Najświętszym Sercem.
Czerpię radość z Moich wiernych dzieci, których miłość do Mnie daje Mi taką przyjemność pośród Mego bólu.Są oni światłem, które przynosi Mi moc potrzebną do prowadzenia Mojej armii.Te Moje wybrane dzieci uważają, że to była wyłącznie ich wiara, która je do Mnie przyniosła.To, z czego one sobie nie zdają sobie sprawy jest, że Mój Święty Duch zstąpił na nie, szczególnie na te z otwartymi sercami, tak aby mogły dołączyć do Reszty Mojego Kościoła na ziemi.

Oni, Moi ukochani wyznawcy, którzy okazują posłuszeństwo, determinację woli i czystą miłość w swoich duszach, będą fundamentem, na którym odbuduję teraz Mój Kościół na ziemi.Mojej armii, z powodu jej miłości do Mnie, dawane będą teraz bardzo szczególne łaski.Przyznaję im Odpust Zupełny, w celu umożliwienia im niesienia pochodni Mojego Ognia, tak żeby mogli rozprzestrzeniać nawrócenie.Ten Dar ode Mnie umożliwi im szerzenie Prawdy Mojego Świętego Słowa, tak że poruszy Ono serca wszędzie tam, dokąd pójdą.
Muszą odmawiać tą modlitwę przez siedem kolejnych dni i dany im będzie Dar całkowitego rozgrzeszenia oraz moc Ducha Świętego.„O Mój Jezu, Ty jesteś Światłem ziemi                       
Jesteś Płomieniem, który porusza wszystkie dusze
Twoje Miłosierdzie i Miłość nie zna granic
Nie jesteśmy godni Ofiary dokonanej przez Twoją Śmierć na krzyżu
Wiemy jednak, że Twoja Miłość do nas jest większa niż miłość, którą mamy dla Ciebie.
Udziel nam, o Panie, daru pokory, abyśmy zasłużyli na Twoje Nowe Królestwo
Napełnij nas Duchem Świętym, abyśmy mogli maszerować naprzód i prowadzić Twoją armię,by głosić Prawdę Twojego Świętego Słowa i przygotować naszych braci i siostry
na Chwałę Twojego Powtórnego Przyjścia na ziemię.
Czcimy Ciebie
Wysławiamy Ciebie
Ofiarujemy samych siebie, nasze utrapienia, nasze cierpienia jako dar dla Ciebie dla ratowania dusz
Kochamy Cię Jezu
Zmiłuj się nad wszystkimi Twoimi dziećmi, gdziekolwiek są.
AMEN”
Idźcie naprzód w pokoju Moi ukochani wyznawcy i pamiętajcie, że wasza miłość do Mnie rozpala Moje Serce i przynosi ogromną radość Mojemu Przedwiecznemu Ojcu, Mojej Świętej Matce, aniołom i wszystkim Świętym w niebie.Kocham was wszystkich. Czekam na moment, kiedy obejmę Moimi ramionami każdego z was, tak że odnajdziecie pokój, miłość i radość, na które oczekiwaliście przez całe wasze życie na ziemi.
Wasz Ukochany Jezus Chrystus 
Treść pobrana ze strony http://www.swiadectwanawroconych.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz