środa, 29 lutego 2012

Świat zostaje właśnie poddany kolejnemu etapowi oczyszczenia


Orędzie nr 361 z serii Ostrzeżenie

Poniedziałek, 27.02.2012, godz.15.30

Moja droga, ukochana córko, podczas gdy nadal narastają wydarzenia zamętu na świecie, zbliża się czas Mojego Boskiego Miłosierdzia.

Podczas gdy wojny i zamieszki rozprzestrzeniają się w każdym kierunku, wiara Mojego Kościoła będzie nadal słabnąć.

Rozłam w Moim Świętym Kościele będzie się teraz szybko pogłębiać.

Kapłan przeciwko kapłanowi.

Biskup przeciwko biskupowi.

Świat zostaje właśnie poddany kolejnemu etapowi oczyszczenia.
Złość przeciwko Mojemu Ojcu pojawi się w każdym kraju na świecie.

Moi wyznawcy doświadczą teraz cierpienia za swą wiarę w sposób, jakiego wcześniej nie przeżywali.

Ból odczuwany przez te biedne dusze jest odbiciem bólu, który Ja znoszę właśnie teraz.

Wszyscy ci, którzy są zjednoczeni ze Mną, ich umiłowanym Jezusem, będą wiedzieli bez wątpliwości w swoich duszach, że spoczywa w nich teraz Mój Święty Duch.

Będą natychmiast wiedzieć, kiedy są świadkami grzechu wokół nich, i jak Mnie to boli.

Gdy będą widzieć wojny zadawane niewinnym, będą czuć Moją Mękę w każdej kości ich ciał.

Gdy będą widzieć grzech aborcji paradujący przed nimi, jakby był bez konsekwencji, będą przepełnieni Moim bólem.

Grzech eskaluje. Wiara Mojego Kościoła jest roztrwaniana.

Wierność Moich wyświęconych sług jest słabnąca.

Wiara w Moje Nauczanie odrzucana jest przez Moje wyświęcone sługi, kiedy Mojemu stadu wiernych mówione są kłamstwa na temat wagi grzechu.

Z kolei są Moi ukochani kapłani, zakonnice i duchowni wszystkich wyznań, którzy wierzyli we Mnie i Mojego Przedwiecznego Ojca, i którzy znoszą ból, gdy muszą być świadkami rozprzestrzeniania się grzechu jak pożaru, który z przerażającą prędkością ogarnia wszędzie narody.

Bez względu na to, jak to jest trudne, musicie pozostać silni i zjednoczeni w Moje Imię.

Modlitwa jest teraz niezbędna i musicie poświęcić na nią co najmniej jedną godzinę dziennie, aby złagodzić wydarzenia, które teraz będą rozwijać się na świecie.

Kościoły Chrześcijańskie zostały wzięte na cel i są dręczone przez świeckie grupy.

Dążyć one będą do zniesienia wszystkich rzeczy, które honorują Mnie, ich Boskiego Zbawiciela Jezusa Chrystusa.

Nienawiść, która została zaszczepiona w ich duszach, pochodzi z ręki szatana.

Módlcie się, módlcie się teraz, aby te dusze, które zadają ból i cierpienie dzieciom Bożym, mogły być ocalone.

Wasz Jezus

 ___________________
 Orędzie pochodzi ze strony :http://dzieckonmp.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz