środa, 18 kwietnia 2012

Tak wiele kłamstw, w których zaprzecza się istnieniu Piekła, będzie upadkiem Chrześcijan.

  Orędzie 401 z serii Ostrzeżenie

Sobota, 14.04.2012, godz.15.27

Moja najdroższa, ukochana córko, bez względu na to, jak trudne jest twoje fizyczne cierpienie, musisz rozpoznać je, jako kontynuację nasilania się tego, jak Ja to czuję.
Twoje cierpienie odzwierciedla tylko ułamek Mojego własnego cierpienia.
W jedności ze Mną będziesz wiedzieć, że z każdym bólem i wewnętrzną ciemnością duszy, której doświadczasz, poznawać będziesz udrękę, którą Ja znoszę ze względu na grzechy ludzkości.
Wiele osób błędnie uważa, że Moje cierpienie zaczęło się i skończyło na Krzyżu.
Moje cierpienie nie ustanie, aż wszystkie Boże dzieci zostaną zjednoczone w miłości i harmonii w Nowym Raju Mojego Ojca, gdzie grzech nie będzie istniał.
Bez względu na to, jak wiele powiedziane zostało ludzkości o Moim istnieniu, nadal jestem znienawidzony.
Wśród wierzących, chociaż jestem akceptowany, Moje Nauki są przez nich tolerowane tylko, gdy bazują na ich własnych warunkach.
Wielu będzie traktować innych z miłością i życzliwością, ale tylko wtedy, gdy ci, którym oferują ten dar, zbliżą się do ich własnych ideologii.
Wielu na przykład będzie potępiać grzeszników, kiedy powinni okazać życzliwość i modlić się za nich. Natomiast muszą dawać przykład.
Niektórzy będą się odnosić do innych z pogardą, zamiast okazywać miłość, która oczekiwana jest od nich, jako Chrześcijan.
Nigdy nie potępiajcie innych, nawet jeśli nie zgadzacie się z nimi, gdyż nie macie takiego prawa. Nikt, tylko Bóg ma władzę sądzenia innych.
Chociaż wielu wierzących czci Mnie nadal, czynią to na swoich własnych warunkach.
Niektórzy czują potrzebę odróżnienia się od swoich braci i sióstr, aby pokazać światu, jak są wykształceni w sprawach duchowych. Następnie stosować będą własne interpretacje tego, co rzeczywiście oznacza Moje Miłosierdzie.
Ile razy słyszeliście, że Bóg jest całkowicie miłosierny? Że ponieważ kocha wszystkich, jest On tak miłosierny, że nigdy ich nie potępiłby?
Że nigdy nie posłałby duszy do Piekła?
Ale to jest kłamstwem. Tak wiele kłamstw, w których zaprzecza się istnieniu Piekła, będzie upadkiem Chrześcijan.
Ludzie sami skazują się na Piekło. Ja ich tam nie umieszczam. Wybierają je, odrzucając odwrócenie się od grzechu śmiertelnego.
Oni nie będą poszukiwać przebaczenia, ani nie okażą skruchy.
Jest to niebezpieczne myślenie i jest obowiązkiem wszystkich Chrześcijan, aby ostrzec innych przed niebezpieczeństwem Piekła.
Tak wielu, włącznie z tymi, którzy odmawiają swoim dzieciom Sakramentu Chrztu, mówi tak, jak gdyby grzech nie miał już znaczenia.
Wierzą, że każdy grzech „zostanie” wybaczony. To nie jest poprawne.
Każdy grzech “może” być wybaczony, bez względu na to, jak ciężki jest grzech, ale tylko wtedy, gdy grzesznik szuka przebaczenia.
Teraz mówię do was z Niebios, aby przygotować wszystkie Boże dzieci na Moje Powtórne Przyjście i co znajduję?
Mówię do was zza więziennych murów i z celi, do której Mnie wysyłacie, bo nie chcecie uwierzyć, że Ja mogę mówić do was w ten sposób.
Och, jakże Mnie urażacie!
Do tych, którzy poświęcili swoje życie oddaniu dla Mnie, i którzy posiadają wiedzę na temat Mojego Pisma Świętego, ale którzy teraz Mnie odrzucają, mówię to.
Wasze obecne odrzucenie Mnie, pozostawi was udręczonych i w wielkim smutku, gdy Prawda zostanie wam objawiona.
Ponieważ wtedy poznacie dusze, które odrzuciliście, kiedy potrzebowałam waszej pomocy, aby je uratować.
Jakże wprowadzacie Mnie w rozpacz z frustracji wobec waszej ślepoty spowodowanej przez wasz brak pokory.
Wątpicie w Moje Święte Słowo, kiedy powinniście Je przyjąć, pochwycić Je, gdyż jesteście duszami tonącymi i brakuje wam szczodrości serca.
Błagam was, odpowiedzcie na Moje wezwanie.
Wasz ukochany Jezus
Odkupiciel ludzkości
____________________
 http://ostrzezenie.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz