sobota, 5 maja 2012

Wołam do tych wszystkich z was, którzy Mnie nie znają.

 Orędzie 416 z serii ostrzeżenie

Poniedziałek, 30.04.2012, godz.17.45

Moja najdroższa, umiłowana córko, muszę zwrócić się z wyjaśnieniem do tych ludzi, którzy wierzą w Boga, ale którzy nie chodzą do Kościoła i nie modlą się.
Wielu nie wie, jak się modlić. Trochę w ten sposób, jak ty Moja córko uważasz, że jest to trudne.
Modlitwa oznacza prośbę.
Modlitwa oznacza porozumiewanie się.
Modlitwa oznacza okazywanie miłości
i podziękowanie.
Wielu ludzi dzisiaj, mających dobre chęci i szczerego serca, nie wie jak się modlić. Niektórzy traktują to ze wstrętem i odczuwają jako kłopotliwe.
Inni maja wrażenie, że ich modlitwy nie będą się liczyć.
Och, jak Ja kocham te specjalne dusze. Tak daleko odsunięte, a mimo to, jakże pragnę okazać im Moją głęboką Miłość.
Wołam do tych wszystkich z was, którzy Mnie nie znają. Nie ma potrzeby, aby bać się Mnie. Wszystko, co musicie uczynić, to poprosić Mnie, abym was przyjął i dał wam pocieszenie.
Pozwólcie Mi udowodnić Moją Miłość. Mówcie do Mnie swoimi prostymi słowami. Nic nie będzie Mnie szokować.
Powierzcie Mi swoje zmartwienia, ponieważ Ja ukoję wasze serce. Pozwólcie Mi pomóc wam poczuć prawdziwy pokój.
Poproście Mnie, abym uporządkował wasze problemy. Pokażę wam Prawdę, tak że wasze troski nie będą już dłużej wydawały się tak złe.
Skąd będziecie wiedzieć, że Ja was słyszę? Jak będziecie mieć pewność, że Ja wam odpowiem?
Po prostu usiądźcie spokojnie i poproście Mnie
o pomoc tą modlitwą, aby pomóc wam otworzyć dla Mnie wasze serca i prosić o Moją pomoc.
Krucjata Modlitwy (50) – Jezu, pomóż mi poznać, kim Jesteś.
„O Drogi Jezu, pomóż mi poznać, kim Jesteś.
Przebacz mi, że do tej pory nie rozmawiałem z Tobą.
Pomóż mi znaleźć pokój w tym życiu i pokaż mi
Prawdę o życiu wiecznym.
Uspokój moje serce.
Złagodź moje zmartwienia.
Podaruj mi pokój.
Otwórz teraz moje serce, tak abyś mógł wypełnić
Moją duszę Twoją Miłością.
Amen.”
Wielu z was nie zdecyduje się, aby przyjść do Mnie
w tym momencie. Ale to jest do zaakceptowania.
Uczynicie to w trudnych czasach zamętu i strachu.
Jestem z wami każdego dnia, choć jeszcze nie zdajecie sobie z tego sprawy.
Ale już bardzo niedługo zobaczycie Mnie
i poznacie Prawdę Mojej Obietnicy przyznania wam wiecznego życia w Ciele, Umyśle i Duchu.
Oczekuję na wasze wołanie. Wówczas będę mógł zabrać was, kiedy nadejdzie czas, do bram Nowej Ery Pokoju i Mojego Nowego Raju na ziemi.
Wasz Przyjaciel
Wasz ukochany Jezus