czwartek, 28 czerwca 2012

Ja znam Swoich i oni znają Mnie.

Orędzie z serii Ostrzeżenie
 
Poniedziałek, 25.06.2012, godz.11.50

Moja droga, umiłowana córko, nigdy nie wolno ci zapominać, jak ogromna jest ta Misja.
Wiele razy wciągana będziesz w pułapki zastawiane przez zwodziciela, aby zbić cię z tropu.
Bezwzględni, on i wszyscy, którzy są z łatwością prowadzeni przez niego, zrobią wszystko co mogą, aby zdyskredytować Moje Słowo dawane tobie.
Musisz być ponad to i ignorować takie drwiny.
Ponieważ poddałaś Mi swoją wolną wolę, wszystkim, co się teraz liczy, jest twoje całkowite posłuszeństwie Mnie.
Pozwól Mi w Mojej Boskiej Mądrości, przedłożyć przed wami Moją idealną drogę do Raju na Ziemi.
Moi wyznawcy muszą także zważać na Moje ostrzeżenia. Głosząc Moje Słowo znajdziecie się pod ostrym atakiem, każda i każdy z was.
Jest to Misja, jak żadna inna.
Wy, Moja armio, będziecie prowadzić stado Mojej Reszty Kościoła do bram Raju.
Spowoduje to wasze nieuniknione osobiste prześladowanie i nie będzie to łatwa podróż.
Musicie zjednoczyć się razem i w grupie udzielać sobie wzajemnie sił, gdyż nawzajem znajdziecie pociechę.
Moja armia gromadzi się teraz we wszystkich zakątkach ziemi.
Wszyscy wizjonerzy, którym przekazywana jest Boska Prawda, poprzez Moją Matkę, wraz z Moimi prorokami, rozpalą płomień Ducha Świętego, tak że Reszta Armii zostanie odpowiednio przygotowana do czekającej ją walki.
Nigdy nie wątpcie w Moją Miłość. Pamiętajcie, że tylko ci, którzy podążają za Mną, mogą wejść do Nowego Raju.
Kiedy przychodzą do was ci, którzy was dręczą, pamiętajcie, że waszym obowiązkiem jest im wybaczyć i modlić się za ich dusze.

Okazujcie miłość tym, którzy dręczą was w Moje Imię. W ten sposób możecie pokonać szatana i traci on władzę nad wami.
Będę was pouczał na każdym etapie waszej podróży.
Ja idę z wami.
Ja znam Swoich i oni znają Mnie.
Wasz Jezus

___________
 http://ostrzezenie.wordpress.com
(tłumaczenie zostało uaktualnione zgodnie ze zmianami wprowadzonymi na stronie http://www.thewarningsecondcoming.com/i-know-my-own-and-they-know-me/)