piątek, 29 czerwca 2012

Nowy Raj: Otrzymacie nieskazitelne ciała, niezniszczalne, wolne od choroby, śmierci fizycznej i starzenia się.

ORĘDZIE Z SERII OSTRZEŻENIE

Wtorek, 26.06.2012, godz.20.00
Moja droga, umiłowana córko, Nowy Raj został teraz ukończony, w swej pełnej chwale gotowy dla wszystkich Bożych dzieci na ziemi.
Zostanie przedstawiony w całej swej okazałości, podobnie jak Raj stworzony na początku przez Mojego Przedwiecznego Ojca dla Jego dzieci.
Jakże śpiewają aniołowie i radują się, gdyż moment odsłonięcia niedowierzającemu światu tej wielkiej wspaniałości jest bardzo blisko.
Zostanie przedstawiony przeze Mnie, kiedy Nowe Jeruzalem zstąpi na ziemię z dźwiękiem dzwonów na Moje Powtórne Przyjście.
Tobie, Moja córko, zostanie to również oznajmione, tuż przed tym zanim dam się poznać.
Tylko ci, którzy akceptują Mnie jako Mesjasza, będą w stanie wejść do jego wspaniałych bram.
Każdy możliwy apel z nieba zostanie wykonany, aby dotrzeć do tych wszystkich, którzy nadal będą odrzucać Mój wielki Dar, aż do ostatniej trąby.
Wtedy będzie już za późno dla tych słabych dusz. Będą one nie do uratowania, ponieważ Moje Miłosierdzie zostanie Mi rzucone z powrotem w Twarz, w kategorycznym odrzuceniu.
Najważniejsze, co się liczy, to ostrzeżenie tych wszystkich, którzy są w niebezpieczeństwie utraty swoich dusz dla szatana.
Zbierzcie ich razem Moi wyznawcy. Nakłaniajcie ich delikatnie do Mojego stada. Nigdy nie zaprzestawajcie waszych modlitw, aby ich uratować.
O, Moi umiłowani wyznawcy, gdybyście mogli zobaczyć Nowy Raj, kiedy Niebo i Ziemia połączą się w jedno, upadlibyście na kolana i płakali z radości i ulgi.
Ci z was, którzy obawiacie się czasów ostatecznych, kiedy jak wiecie ziemia się zmieni, musicie pozwolić Mi  złagodzić wasze niepokoje.
Zabierzecie ze sobą wasze rodziny, wszystko z radością, w czystej, kompletnej miłości i harmonii.
Otrzymacie nieskazitelne ciała, niezniszczalne, wolne od choroby, śmierci fizycznej i starzenia się.
Wszyscy będziecie mieć własne domy, z otaczającymi was trawami, drzewami, górami, rzekami, strumieniami i kwiatami w całym ich chwalebnym pięknie.
Zwierzęta będą oswojone i żyć będą w pokoju i harmonii ze wszystkimi Bożymi dziećmi.
Zobaczycie jak wasze dzieci zawierają związki małżeńskie, mają dzieci i wszyscy będziecie świadkiem cudu rodzin powstających z martwych.
To wskrzeszenie będzie niewyobrażalną radością, jak żadna inna.

Zostanie połączeni z waszymi ukochanymi, którzy odeszli kiedyś w tym życiu i poszli do Nieba.
Będziecie stanowić narody, w sumie dwanaście, wszystkie oznaczone przez dwanaście gwiazd w koronie na głowie Mojej Niepokalanej Matki, z których wszystkie będą podlegać Mnie, z Moimi Apostołami i Prorokami.
To jest Moje Królestwo, obiecane przez Mojego Ojca, od czasu kiedy On stworzył Raj na Ziemi. Każdy, kto Je odrzuci, obumrze.
Módlcie się, aby wszystkie Boże dzieci miały czystość duszy umożliwiającą im powrót do domu, do Królestwa Mojego Ojca na Ziemi, tak jak było na początku, jest teraz i pozostanie zawsze, na wieki wieków.
Wasz Jezus