poniedziałek, 2 lipca 2012

Poświęcenie się Duchowi Świętemu




Ukochany Duchu Święty, oddaje się Tobie.
Przemień mnie w dziecko światła.
Użycz mi pełnię Twoich darów.
Oczyść z chwastów grzechu ogród mojej duszy, by drzewo mojego życia mogło wydać owoc.
Zrób z mojego serca świątynię czystości, miejsce święte, w którym będę mógł Jezusowi i Maryi ofiarować dusze. Niech w ogniu Ich spłonie wszystko, co we mnie martwe.
Zbudź w duszy mojej życie wieczności, dane jej już przy stworzeniu, lecz teraz drzemie pod ciężarem ciemności świata.
Wyzwól mnie z wszelkich błądzeń światowych. Otwórz oczy moje na przeznaczony mi Plan Boga.
Wlej nie kończącą się miłość do serca mojego, by darowanie tylko sprawiało mi radość, a sam oddając całą istotę moją, mógł dostać się do bogactwa. Napój mnie nad oceanem łask Twoich, żeby źródło mojej wielkoduszności nie wyschło, a ja sam stał się jak księżyc przekazujący światło Boże na ziemię.
Duchu Święty, należę do Ciebie w całej istocie. Skieruj na ducha mojego promienie Mądrości Bożej. Oświeć dzień w dzień drogę życia mojego ogniem Bożym, bym zawsze znajdywał Jego drogi, by oczy moje ujrzały Twą Oblubienicę Niebios, Maryję, a ja mógł pojąć Jej prowadzenie.
Duchu Święty, użycz mi mądrości wiecznej prawdy. Pozwól oczom moim zobaczyć to, co naprawdę jest.

-Sławek-