piątek, 31 sierpnia 2012

Podziękujcie Mojemu Ojcu za Dar Jego Łaski Uwolnienia od Ogni Piekła

Piątek, 24.08.2012, 03.15
Moja droga, umiłowana córko, chcę, żebyś poprosiła Moich uczniów, aby od zaraz rozpoczęli codzienne odmawianie Moich Litanii – Litanii Jezusa dla ludzkości.
Modlitwy te przyniosą wielkie Łaski i ocalą wszystkich tych, których polecicie w waszych specjalnych intencjach dla zbawienia ich dusz.
Kolejny raz, w czci dla Mojego Przedwiecznego Ojca, który kocha każde z Jego umiłowanych dzieci.
Kładę Moją Głowę na Jego Ramieniu, obejmuję Go codziennie Moimi Ramionami, aby dać mu pociechę, ponieważ On płacze za tymi wszystkimi biednymi, zagubionymi dla Niego, duszami.
Przyjdźcie do Niego, Moi umiłowani uczniowie, i podziękujcie Mojemu Ojcu za Dar Jego Łaski Uwolnienia od Ogni Piekła dla tych, którzy odpowiedzą na Jego Wezwanie.
Litania Jezusa dla Ludzkości (2) – O Łaskę Uwolnienia
„O Najwyższy Niebieski Ojcze,
Kocham Cię.

Czczę Cię.

Panie, zmiłuj się.

Panie, przebacz nam nasze winy.

Uwielbiam Cię.

Chwalę Cię.

Dziękuję Ci za wszystkie Twoje szczególne Łaski.

Błagam Cię o Łaskę Uwolnienia dla moich ukochanych

(Wymień wszystkich na liście dla ocalenia dusz)
Ofiaruję Tobie moją wierność w każdej chwili.
O Najwyższy Niebieski Ojcze,

Stwórco wszystkich rzeczy,

Stwórco Wszechświata,

Stwórco ludzkości,

Jesteś źródłem wszystkich rzeczy.

Jesteś źródłem Miłości.

Jesteś Miłością.
Kocham Cię.
Czczę Cię.

Kładę się przed Tobą.

Błagam o Miłosierdzie dla wszystkich dusz, które Cię nie znają,

które Cię nie czczą,

które odrzucają Twoją Rękę Miłosierdzia.

Oddaję się Tobie umysłem, ciałem i duszą,

tak abyś mógł zabrać je w Swoje Ramiona, bezpieczne od zła.

Proszę Cię, otwórz Bramę Raju, tak aby wszystkie Twoje dzieci

mogły zjednoczyć się w końcu w tym dziedzictwie, które Ty stworzyłeś dla nas wszystkich.
Amen.”
Chcę, abyście wszyscy o tym wiedzieli.
Miłość, jaką Mój Przedwieczny Ojciec odczuwa do każdego z Jego dzieci, wykracza poza zdolności waszego pojmowania.
Jest ona setki lub więcej razy silniejsza od tej, jaką rodzice na ziemi posiadają w swoich sercach dla własnego dziecka.
Miłość, którą Mój Ojciec ma dla Swoich dzieci jest tak silna, że dokonał On wielu ofiar, których nie jesteście świadomi.
Jego Ręka cofnęła się od wymierzenia wielu kar, które zaplanował w celu ukarania Swoich dzieci.

Jego cierpliwość została wystawiona na próbę nie do zniesienia.
Obelgi rzucane na Niego zostały przez Niego zignorowane.
Zamiast tego, chce On przyprowadzić Swoje dzieci z powrotem do Siebie, nie poprzez strach, ale poprzez miłość tych Jego dzieci, które kochają Go najbardziej.
On polega na tych z was, z głęboką, nieustającą miłością do Niego i do Mnie, Jego Syna, aby pomóc pozbierać Jego zagubione dzieci, tak aby On mógł je zabrać do Siebie.
Sprowadźcie wszystkie te dusze blisko waszych serc i umieśćcie je teraz przed Tronem Mojego Ojca, a On w Swoim Miłosierdziu, da wam największy Dar ze wszystkich.
On wyrazi zgodę na ich zbawienie.
Przynieście imiona ciemnych dusz, w tym listę tych nieznanych wam, i błagajcie o miłosierdzie dla ich dusz.
Mój Ojciec czeka z miłością w Swoim Sercu na waszą wielkoduszną odpowiedź.
Przychodźcie. Nie wahajcie się, gdyż jest to najbardziej niezwykły w swoim rodzaju Dar z Nieba.
Rzeczywiście, wy, z tego pokolenia, zostaliście pobłogosławieni.
Wasz Jezus