piątek, 31 sierpnia 2012

Ważna Wiadomość. Bóg Ojciec: Przyznam zwolnienie od Bram Piekła tym duszom, za które się modlicie.

Czwartek, 23.08.2012, 15.15

Moja najdroższa córko, prawie się nie zdarzało, aby Trójca Święta przekazywała ludzkości w ten sposób, i jest to po raz pierwszy, że Ja, wasz Ojciec, zatwierdziłem misję tego rodzaju.
Moje dzieci, wielu z tych, którzy nie zdają sobie sprawy ze znaczenia tej Boskiej Interwencji, wkrótce zrozumie,  dlaczego jest ona konieczna.
Jeśli Powtórne Przyjście Mojego Ukochanego Syna nastąpiłoby bez ostrzeżenia, Moje drogie dzieci nigdy nie weszłyby do bram Mojego Nowego Raju.
Nigdy nie byłyby w stanie przygotować swoich dusz i nie byłby gotowe, aby zostały dopuszczone do Nowej Ery Pokoju.
Jest to komunikacja, na którą światu będzie trudno odpowiedzieć.
Tak ciemna jest chmura, która obejmuje serca ludzi, że tylko niewiele dusz będzie w stanie dostrzec Światło Mojej Boskiej Obietnicy.
Siły zła, zawsze obecne w świecie, zapobiegają, aby Moje dzieci docierały do Mnie.

Moje zdecydowanie, aby przybliżyć Moją rodzinę i zjednoczyć ją na Moim Łonie, jest niezłomne.
Niech nikt nie zaniedba zrozumienia, że Ja umożliwię szybkie nawrócenie ludzkości, bez względu na cenę.
Cuda, które nakażę, zmienią ich serca na wskroś, pozwalając wolnej woli wszystkich Moich dzieci pozostać nienaruszoną.
To jest Moja Obietnica, ponieważ wołam do każdego z was, Moje drogie, małe dzieci.
Ja, wasz Ukochany Ojciec, pragnę was zebrać, przygarnąć i trzymać was blisko Mojego Serca i zabrać was do bezpieczeństwa.
Tak niewielu z was zna głębię Mojej Miłości. Gdybyście tylko raz doświadczyli miłości do Mnie, waszego Przedwiecznego Ojca, nigdy nie moglibyście zerwać ponownie waszego połączenia ze Mną.
Chcę dać wam pocieszenie.
Pragnę, abyście wiedzieli, że Moja Miłość do was oznacza, że poprzez Mojego Syna Jezusa Chrystusa, okazane zostanie Wielkie Miłosierdzie nawet tym, którzy mają serca z kamienia i tym, z duszami tak czarnymi, że tylko cud może ich uratować.
Tym, którzy Mnie kochają mówię to. Wasza miłość do Mnie, waszego Ojca, będzie wam oddana obficie z powrotem.

Wasza miłość do Mojego Drogiego Syna zostanie nagrodzona tak, że Ja p
rzyznam zwolnienie od Bram Piekła tym duszom, za które się modlicie.
Nic nie jest niemożliwe.
Moja Miłość jest nieskończona.
Zaufajcie Mi.
Zaufajcie Mojemu Synowi.
Jeśli tak uczynicie, Ja przyznam wielkie łaski dla Zbawienia ludzkości.
Wasz ukochany Ojciec
Bóg Najwyższy