wtorek, 25 września 2012

Bóg Ojciec: Czas Mojego Syna połączony jest z waszym czasem dzieci i wkrótce wszystko stanie się jednym

Czwartek, 20.09.2012, 18.25
Moja najdroższa córko, jakże pragnę przytulić Moje ukochane dzieci, tak abym mógł im pokazać, jak bardzo są kochane.
Jest tak wiele Moich dzieci rozproszonych na całym świecie, a jednak tak niewiele zna swojego Ojca, swojego Stwórcę.
Tym, którzy Mnie nie znają, musi być powiedziane, że Ja ich nie opuszczę.
Powstanę przeciw siłom zła i królowi kłamstwa, bestii, i wymażę z egzystencji tę straszną plagę.
Tylko wtedy, gdy usunięte zostaną łuski nikczemności, Moje dzieci będą mogły zobaczyć Prawdę.
Dzieci, nie martwcie się, ponieważ wasze modlitwy poruszają Moje Serce i, przez wasze prośby, uratuję wiele Moich dzieci, które znajdują się w ciemności.
Moja misja wysłania Mojego Ukochanego Syna, aby objął Moje Królestwo, rozwija się teraz dobrze, choć wielu może nie jest tego świadomych.
Czas Mojego syna połączony jest z waszym czasem dzieci i wkrótce wszystko stanie się jednym.
Czas na Nowy Raj został ustalony i wszystko zostało ustanowione dla nowego domu Moich dzieci, nowego świata.
Wołam do was z Nieba, aby zachęcić was do zaufania Mojemu Synowi, Jego wielkiemu Miłosierdziu i Jego Obietnicy wypełnienia tego Przymierza.
Porzućcie wszelkie wątpliwości, które mogą się utrzymywać, ponieważ one blokują was w poszukiwaniu prawdziwego pokoju.
One blokują Moje Łaski, które chcę wylać nad wami, aby chronić was w ostatnim pozostałym okresie, kiedy szatan kontroluje ziemię. Jego czas ma się ku końcowi. Następnie rozwinie się nowy początek.
Czekam z miłością na powrót Moich dzieci do Mojego Królestwa, Królestwa Nowego Raju. Tak, jak to miało być.
Kocham was. Zaufajcie Mojemu Synowi i oczekujcie na Moje Wezwanie.
Wasz Ojciec
Najwyższy Bóg