poniedziałek, 24 września 2012

Najpierw nastąpi nawrócenie. Potem prześladowania. Następnie Zbawienie. W tej kolejności.

Środa, 19.09.2012, 20.45
Moja droga, umiłowana córko, wielka zmiana ma teraz miejsce na świecie i zbliża się Światło Mojego Miłosierdzia.
Niech nikt nie sądzi, że to, o czym Ja mówię, że nadejdzie, nie będzie mieć miejsca.
Ja mówię tylko Prawdę, więc musicie Mi zaufać.

Mój Święty Duch zstępuje teraz szybko na ludzkość, aby przygotować ją do Mojego Wielkiego Miłosierdzia.
Niech nikt nie zaniecha przygotowania lub rozprzestrzeniania Mojego Słowa, tak aby dusze mogły zostać ocalone.
Moja córko, obecnie wszystko jest dobrze, gdyż wszystko jest na swoim miejscu dla rozprzestrzeniania Mojego Słowa, jak polnego kwiatu, który wypuścił korzenie w każdym narodzie.
Słodki zapach Mojego Daru miłości odczuwalny jest nawet przez tych z małą wiarą. Ponieważ są oni świadomi zmiany i przesunięcia, ale nie rozumieją, co się dzieje.
Powiedzcie im, że Pan, Bóg, Król Miłosierdzia, przygotowuje się do Powrotu po raz drugi, aby ich uratować.
Moje Przymierze zbliża się do punktu, gdy najpierw nastąpi nawrócenie. Potem prześladowania. Następnie Zbawienie. W tej kolejności.

Zaufajcie Mi i przygotujcie się, ponieważ czas nawrócenia większości ludzkości jest blisko.
Wiele przeszkód umieszczonych zostało przed wami, Moi uczniowie. Oto, co musicie uczynić.
Idźcie prosto. Zważajcie na Mnie na drodze i pozostańcie z godnością, bez względu na obelgi rzucane na was. W ten sposób, a nie przez ścieranie się z bestią, która działa poprzez innych, abyście zwątpili w waszej wierze, możecie ją pokonać.
To dlatego Ja zachowałem milczenie i prawie nie reagowałem na Moich oskarżycieli, Moich katów. Gdyż uczynienie tego dałoby moc szatanowi.
Moja Śmierć zniszczyła moc, którą miał nad Bożymi dziećmi. Następnie utracił moc kradzieży wszystkich dusz. Teraz, ponieważ Ja ponownie powrócę, bardzo niedługo straci całą moc. Ale do tego czasu nadal będzie kradł dusze.
Bądźcie silni. Bądźcie spokojni. Bądźcie odważni. Ja jestem z wami. Gdy poddacie Mi waszą wolę i całkowicie Mi zaufacie, będziecie bezpieczni.
Wasz Jezus