wtorek, 18 września 2012

Komunizm, którego tak długo obawiano się w zachodnim świecie, jest obecnie potajemnie kształtowany przez globalny sojusz.

Sobota, 15.09.2012, 18.55
Moja droga, umiłowana córko, Moim zamiarem jest wzięcie w Moje Święte Ramiona, dla dania im siły, krajów Chrześcijańskich, które cierpią z powodu presji na nie, aby Mnie odrzucić.
Ich Chrześcijaństwo poddane zostanie ostremu wyzwaniu w sposób, którego żadna inna religia nie będzie musiała znosić.
Inne religie nie będą prześladowane w sposób, w jaki Moi wyznawcy będą musieli cierpieć.
Może zostać zakwestionowana Prawda Chrześcijaństwa. Może zostać zaatakowana i ocenzurowana, ale jedna rzecz nigdy się nie zmieni.
Jest tylko jedna droga do Domu Mojego Ojca. Tą drogą jestem Ja, Jezus Chrystus, Zbawiciel ludzkości.
Nie możecie pójść do Mojego Ojca bez akceptacji Mojego Istnienia.
Prawda nie może być zmieniona, bez względu na to, jak będziecie próbowali jej zaprzeczyć.
Kłamstwa staną się widoczne takimi, jakie one są, bardzo szybko. Wszystkie religie staną się jednością, gdy będą świadkiem Prawdy.
Przymierze Mojego Ojca, aby wysłać ponownie Mnie, Jego Jedynego Syna, aby doprowadzić całą ludzkość do Królestwa Mojego Ojca, zostanie wypełnione.
Gdy tylko Prawda stanie się dla wszystkich widoczna, wszyscy ci, którzy nadal mają wątpliwości będą kuszeni, aby odwrócić się plecami.
Błagam was, Moi uczniowie, powiedzcie im teraz Prawdę.
Oni mogą nie słuchać, ale po Ostrzeżeniu posłuchają.
Bitwa przeciwko Chrześcijaństwu zaczyna szaleć teraz.
Wzywam wszystkich Chrześcijan, aby bronili swojego prawa do okazywania wierności dla Mnie, waszego Jezusa. Jeśli nie uczynicie tego, będziecie duszeni i zmuszani do przełknięcia kłamstwa komunizmu.
Komunizm, którego tak długo obawiano się w zachodnim świecie, jest obecnie potajemnie kształtowany przez globalny sojusz wśród rządów na całym świecie.
Oni, którzy pośród waszych narodów krzyczeli o swoim sprzeciwie wobec tego, co nazywali reżimem zła, będą teraz przyjmować komunizm.
Wówczas kontrolować będą wszystko co robicie, co jecie, co zarabiacie, czy macie lub czy nie macie domu dla zamieszkania, i czy możecie lub czy nie możecie praktykować waszej religii.
Nigdy się nie poddajcie. Nigdy nie traćcie nadziei. Wasza siła będzie ważna w tym okresie ucisku. Modlitwa będzie waszą zbroją i pomoże wam wytrwać.
Moi uczniowie muszą Mi zaufać. Ja nie pozwolę, abyście długo cierpieli. Podtrzymam was i trudny okres minie szybko.
Wasz Jezus