wtorek, 18 września 2012

Nowa Era zostanie zapowiedziana przez Moje Powtórne Przyjście. Czas jest krótki.

Wtorek, 11.09.2012, 19.30
Moja droga, umiłowana córko, w końcu zrozumiałaś radość cierpienia, gdy jest ono ofiarowane z odwagą i wolną wolą.
Ocalone dusze przyniosą ci łzy radości, tak jak one wypełnione są łzami, gdy są ratowane od zanurzenia w ogniach Piekła.
Wiedz, że Moja misja jest dla ocalenia wszystkich dusz.
Nigdy nie zapominajcie, że Mój Ojciec dał ludzkości zbroję potrzebną jej, aby ratować dusze Łaską Uwolnienia.
Uchwyćcie ją, bo dzięki niej wszystkie dusze mogą zostać uratowane. Pomyślcie tylko o cudownym świecie, który jest przed nami.
Nikt nie będzie opłakiwać żadnego członka swojej rodziny utraconego w ogniach Piekła.
Wy, Moi wyznawcy, macie moc zamknięcia Bram Piekła poprzez wasze modlitwy dla ratowania dusz.
Niech nikt nie odrzuca Moich Słów.
Nie zniechęcajcie ludzi od przyjmowania Łaski Uwolnienia, gdyż Ja wiem, że niektórzy z Moich wyświęconych sług próbują to zrobić.
Niektórzy robią tak z fałszywego poczucia obowiązku, ale są w błędzie. Ta Łaska Uwolnienia jest Darem od Boga Ojca.
Moi wyświęceni słudzy, macie obowiązek dać ją Bożym dzieciom, aby pomóc ratować dusze.
Jest tak wiele pracy do wykonania, aby rozprzestrzeniać Moje Słowo, ale nie ma wystarczającej ilości czasu.
Idźcie i uczyńcie waszą misją, Moi uczniowie, rozprzestrzenianie Moich Litanii, a zwłaszcza Modlitwy Łaski Uwolnienia.
Idźcie także i powiedzcie ludziom o Pieczęci Boga Żywego i Odpuście Zupełnym dla przebaczenia grzechów.
Wy zostaliście przygotowani, podnieście więc teraz wasze ręce w Imię Boga i pomóżcie Mi, waszemu Jezusowi ocalić ludzkość.
Nowa Era zostanie zapowiedziana przez Moje Powtórne Przyjście. Czas jest krótki.
Pamiętajcie, zaufajcie Mi całkowicie, a Ja uwolnię was od zmartwień i strachu.
Wszystko co musicie zrobić, to poddać się w modlitwie.
Ofiarujcie wasze modlitwy za dusze, a wszystko będzie dobrze.
Wasz Jezus