wtorek, 11 września 2012

Wzywam wszystkich do zakładania ośrodków, gdzie możecie zapewnić, że Moje Orędzia będą szerzone

Poniedziałek, 03.09.2012, 10.08
Moja droga, umiłowana córko, armia została utworzona i jej szeregi będą się rozprzestrzeniać w krajach chrześcijańskich, jak i tych kierowanych przez komunistów.
Żaden kraj nie pozostanie nietknięty przez Moją Armię, Moją Resztę Armii.
W Mojej armii będą różne poziomy ze stopniami każdego rodzaju, mające na celu zapewnienie, że powiedzie się Moja Misja nawracania dusz.
Wszyscy w Mojej armii, niezależnie od roli, jaką odgrywają, będą mieli ze sobą wspólną cechę.
Będą służyć Mi w pokornym poddaniu i ich miłości do Mnie, ich Jezusa, i pozostaną rozświetleni przez całą tę Misję.
Pochodnia Płomieni zapalona przez Ducha Świętego, nie przygaśnie migocząc, gdyż jest specjalnym Darem dla wzmocnienia Moich żołnierzy.
Pamiętajcie, to będzie wojna, wojna dla ocalenia ludzkiego rodzaju. Wojna, w której Mój Ojciec zapewni zwycięstwo w Imię Boga.
Wzywam wszystkich do zakładania ośrodków, gdzie możecie zapewnić, że Moje Orędzia będą szerzone w każdy możliwy dla was sposób.
Ważnym elementem takich ośrodków jest modlitwa, ponieważ zakładając grupy modlitewne, umacniać będziecie siłę Mojej armii.
Im więcej grup modlitewnych założonych będzie w Moje Święte Imię, tym bardziej nasilę nawrócenia.
Nazwijcie te grupy modlitewne Jezus do ludzkości i resztę pozostawcie Mnie.
Mój Święty Duch obejmie was w takich grupach i prowadził was będzie na każdym kroku tej drogi. Wkrótce dam wam dalsze instrukcje.
Zostańcie w pokoju. Cieszę się, że wy, Moi ukochani uczniowie, odpowiedzieliście na Moje wezwanie z taką miłością i zaufaniem.
Wasz Jezus