czwartek, 22 listopada 2012

Zacznie ujawniać się pewna Ilość wydarzeń dotyczących kościołów, które honorują Mnie na świecie.

Środa, 14.11.2012, 20:30

Moja droga, mistyczna współmałżonko, Moja najmilsza córko, twoje doświadczenia dały Ci nowe siły i pasję potrzebną, aby poruszyć serca wielu.
Jest to jeden ze sposobów, w jaki Ja osiągam dusze tych, którzy potrzebują Moich Łask. Dokonam tego dzięki twojej pracy dla Mnie, tak żeby nawrócenie mogło się szybko rozprzestrzeniać.
W tym czasie zacznie ujawniać się pewna ilość wydarzeń dotyczących kościołów, które honorują Mnie na świecie. Wkrótce zostanie ogłoszony rozłam w Moim Katolickim Kościele. Kiedy to nastąpi, zabrzmi dźwięk oklasków tych, którzy rozdzielili Prawdę Moich Nauk od Przykazań ustanowionych przez Mojego Ojca.
Planowanie i koordynacja tego wielkiego spisku zabrały jakiś czas, ale wkrótce ogłoszą schizmę wobec światowych mediów.
Wielu, krzycząc na cały głos, przedstawi kłamstwa nie tylko przeciwko zasadom ustanowionym przez Moje Nauki. To, czego oni tak naprawdę chcą, jest utworzeniem nowego boga. Nowy przywódca figurant Mojego Kościoła będzie promowany, jak w jakichś głośnych wyborach przywódców politycznych.
Będą działać tak, abyście zechcieli uwierzyć, że Słowa z dawnych czasów są kłamliwe. Następnie powiedzą wam, abyście nie wierzyli w Nie. Zmienią sposoby przeżywania Moich Nauk i zmienią sposób oddawania Mi czci.
Będą teraz spychać Moje Prawa na bok i stawiać ponad wszystko prawa ich własnej produkcji.
Zmienią swoje uroczyste śluby, aby usprawiedliwić ich udział w budowie nowej świątyni – nowej świątyni oddanej rządom fałszywego proroka. Wówczas nie będą już dłużej Moimi sługami, ponieważ zmienią swą wierność i uhonorują fałszywego proroka.
Następnie będą wielbić fałszywego boga, zupełnie nową koncepcję, która pozwoli, aby niektóre Boże Prawa zostały zniesione i zastąpione plugawościami w Moich Oczach.
To jest Moje ostrzeżenie dla tych kapłanów pośród was, którzy oderwą się od Katolickiego Kościoła.
Jeśli przestaniecie Mi całkowicie ufać, wasze głowy zostaną zwrócone ku wierzeniu w kłamstwa. Jeśli zaufacie kłamliwym przywódcom, popadniecie w straszny grzech. Uhonorujecie bestię, która pohańbi Mój Kościół wciskając cierniową koronę na Głowę Mojego Kościoła, Mojego prawdziwego Świętego Wikariusza, Papieża Benedykta.
Będziecie strasznie cierpieć służąc bestii, ponieważ będziecie pozbawiać Boga Jego dzieci. Powróćcie do swoich prawdziwych korzeni. Nie dopuście, aby Mój Kościół został pohańbiony grzechami planowanymi przez ludzi, którzy chcą zniszczyć Chrześcijaństwo i inne religie, które oddają cześć Mojemu Ojcu.
Wy, Moi wyświęceni słudzy, którzy nie przestrzegacie waszych Kapłańskich Święceń, odcinacie wasze serca ode Mnie, podczas gdy oszuści kraść będą wasze dusze.
Największym grzechem, który macie zamiar popełnić, jest uczczenie fałszywego boga. Ustrojony klejnotami, będzie czarujący, subtelny i z pozornie dobrym zrozumieniem Nauk Księgi Mojego Ojca. Ulegniecie jego urokowi. On przekręci Moje Nauki, tak że staną się herezją.
Ta religia, alternatywa wobec Bożej Prawdy, jest bezwartościowa. Jednak będzie miała zewnętrzną otoczkę czaru, miłości i cudu, i przystrojona w nowe złoto i szlachetne kamienie, zostanie przedstawiona na wszystkich ołtarzach jako nowa, jedna światowa religia.
Do wiernych kapłanów, mówię to. Będę wam błogosławił Łaskami dla zrozumienia Prawdy w każdym momencie.
Takie bożki, prezentowane wam jako Prawda, są jednak gliną. Są przedmiotami wykonanymi z drewna. Są niczym. Nie mają żadnego znaczenia. Nie emitują żadnych łask. Bóg, Jedyny Prawdziwy Bóg, po prostu nie będzie obecny w ich kościołach.
Tylko Żywy Bóg jest obecny.
Kiedy Bóg Ojciec będzie świadkiem tej ostatecznej zniewagi, wygna tych, którzy ożywiają te pogańskie praktyki. Następnie zażąda wyjaśnień od tych, którzy powodują rozłam w Jego Świętym Kościele na ziemi – tych samych sług, którzy arogancko lekceważą Słowo Boże, tak beztrosko.
Kiedy staną naprzeciw Mnie podczas Ostrzeżenia, będą wiedzieć, jak urazili Mojego Ojca. Żadna osoba, czy wyświęcony sługa, nie dysponuje kontrolą, ponieważ jest tylko jeden Mistrz. Tylko Jeden Bóg. Wprowadzają boga zrobionego przez człowieka. On nie istnieje, ale mimo to będą Mi kraść Moje stado. Zostaną im dane wszelkie łaski i okazane będzie wiele cierpliwości. Jeśli nie okażą skruchy, zostaną zniszczeni.
Każdemu z was zostanie odpłacone, za każdą duszę, którą utraciliście dla Mnie.
Wasz Jezus