czwartek, 27 grudnia 2012

Moja Miłość do ludzkości jest odczuwana przez wielu. Niestety ci, którzy jej nie szukają, nie znajdą jej.

Piątek, 21.12.2012, 22:20

Moja droga umiłowana córko, kochać Mnie jest łatwe. Nie musicie być uczonymi w Piśmie Świętym. Wszystko, co musicie zrobić, jest następujące.

Zawołajcie Mnie, nawet w razie wątpliwości o Moim istnieniu. Napełnię was nieoczekiwanie Moją Obecnością. Poczujecie Miłość, jak nigdy wcześniej. I wtedy poznacie Prawdę.
Ja Jestem rzeczywiście. Jestem tu i kocham każdego z was. Prawdziwa miłość przenika wasze serca potężnym uczuciem przywiązania. Jest to dar działający w dwie strony. Będziecie Mnie kochać i zastanawiać się, jak to jest możliwe?
Moja Miłość do ludzkości jest odczuwana przez wielu. Niestety ci, którzy jej nie szukają, nie znajdą jej. Wy, którzy jeszcze znajdujecie się na wędrówce z dala ode Mnie, wszystko co musicie zrobić, to wezwać Mnie, abym mógł oświecić wasze dusze.
Moje Narodziny zapowiadały dowód Miłości Mojego Ojca dla ludzkiego rodzaju. Posłał Mnie, waszego Zbawiciela, z powodu Jego Miłości do was.
Miłość nie jest czymś, co kiedykolwiek powinniście uważać za rzecz oczywistą, ponieważ jest Największym darem od Boga. Przewyższa wszystkie inne uczucia i może pokonać zło, gdybyście tylko ją przyjęli.
Mój Duch Miłości, Moja Ochrona obejmuje was w tym szczególnym czasie. Jesteś Moi. Jestem w waszych sercach. Wszystko, co musicie zrobić, to pozwolić Mojej Miłości wypełnić was, gdyż jeśli tak zrobicie, poczujecie prawdziwy pokój.
Błogosławię was wszystkich.
Wasz Jezus