czwartek, 27 grudnia 2012

Moje Słowo będzie jak miecz, który przetnie dezorientację i kłamstwa.

Piątek, 21.12.2012, 22:50

Moja najmilsza córko, teraz jest czas rozprzestrzeniania Moich Nauk i Moich Świętych Orędzi w każdym zakątku świata.

Zapewnię, że Księga Prawdy obiecana światu, gotowa będzie w każdym narodzie i w każdym języku.
Moi uczniowie i Moi wyświęceni słudzy głosić będą z czterech krańców ziemi.
Miliardy podążą za Moim Słowem, a wielu wreszcie przeczyta Świętą Ewangelię.
Księga Mojego Ojca, Święta Biblia, będzie ponownie odwiedzana i Moje Słowo będzie ponownie czytane.
Teraz, Moje współczesne Przekazy zawarte w Księdze Prawdy, będą pożywieniem, którym karmione będą Boże dzieci, gdy czytanie Świętego Słowa Bożego zostanie uznane w przyszłości za niezgodne z prawem.
Wy, Moi uczniowie, musicie nawracać tych, którzy Mnie nie znają. Jeśli nie wiedzą, kim Ja Jestem, nie mogą się właściwie przygotować do Mojego Nowego Królestwa.
Moje Słowo będzie jak miecz, który przetnie dezorientację i kłamstwa. Dotknie umysły, serca i dusze wszystkich.
Niektórzy potrzebować będą czasu, aby przyswoić sobie Moje Słowo, ale większość ludności świata zaakceptuje Prawdę, gdy raz zostanie im dana.
Proszę, módlcie się o odwagę, siłę i wolę uczynienia tego, o co was proszę. Przypomnijcie im, że umarłem za nich. Powiedzcie im, że czas Mojego Powtórnego przyjścia jest bliski. Pocieszcie ich, ujawniając im wielki Dar Nowego Raju, który Ja okażę.
Powiedzcie im, że Ja przychodzę, aby ich ocalić i zakończyć ich cierpienia.
Wasz Jezus