czwartek, 27 grudnia 2012

Obdarzam was dziś tym Specjalnym Błogosławieństwem

Sobota, 22.12.2012, 20:36

Moja droga, umiłowana córko, Boże Narodzenie jest Moim Darem dla ludzkości. To dzięki temu dniu wieczne życie stało się możliwe dla śmiertelnego człowieka.

Ja, Jezus Chrystus, Zbawiciel Świata, zapraszam was wszystkich, Boże dzieci, do Królestwa obiecanego Mi przez Mojego Ojca.
Przyszedłem na świat, nierozpoznany, z wyjątkiem niewielu. Moje Narodziny zmieniły przyszłość. Moja Obietnica została przyjęta przez Moich wyznawców. Oni wiedzieli, że Ja przyjdę raz jeszcze, ale nie mieli pojęcia, kiedy. Słuchali Moich Nauk, choć wielu z nich nie było wykształconych. Byli biedni i żyli prostym życiem. Jednak to byli ci, którzy Mnie powitali.
To samo będzie prawdą teraz, kiedy przygotowuję was na Moje Powtórne Przyjście. To będą te dusze z prostą miłością do Mnie, które otworzą swoje serca na Moje Wezwanie. I to będzie ci spośród was, pokornego serca i czystej duszy, którzy staną się Moimi dzisiejszymi uczniami. To będzie dzięki wam, tak jak to było, kiedy Ja chodziłem po ziemi, że Moje Słowo będzie usłyszane i będzie w Nie uwierzone.
Obdarzam was dziś tym Specjalnym Błogosławieństwem. Pragnę, abyście przyjęli Moje Błogosławieństwo Ochrony poprzez tę Modlitwę Krucjaty dla powitania Mnie, Mesjasza, gdy będę odsłaniał Moje Nowe Królestwo.
Modlitwa Krucjaty (90) – Dziękczynienie za Twoje Najchwalebniejsze Powtórne Przyjście
„O Mój Jezu, ofiaruję Ci chwałę i dziękczynienie za Twoje Najchwalebniejsze Powtórne Przyjście.
Ty, mój Zbawicielu, narodziłeś się, aby dać mi Wieczne Życie i uwolnić mnie od grzechu.

Ofiaruję Ci moją miłość, moje podziękowanie i moje uwielbienie, podczas gdy przygotowuję moją duszę na Twoje Cudowne Przyjście.
Amen.”

Idźcie teraz i przygotujcie się. Czas jest bliski i tak wiele trzeba zrobić, aby uratować każdą duszę.

Przynoszę wam pokój, miłość i radość w tym Szczególnym Dniu
.
Wasz Jezus