poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kochajcie wszystkich tych, którzy was w Moje Imię prześladują. Następnie módlcie się za nich.



Środa, 02.01.2013, 20:00

Moja droga, umiłowana córko, musisz poinformować wszystkich Moich wyznawców, że ich modlitwy pomogą złagodzić wiele z tego, co zostało przepowiedziane.
Modlitwa jest tak potężna, że jeśli odmawianych będzie wystarczająco wiele modlitw, które Ja daję światu poprzez Modlitwy Krucjaty, wiele z trudnego ucisku może zostać skrócone.
Muszę też zwrócić uwagę na moc przebaczenia. Kiedy jesteście prześladowani w Moje Imię, musicie modlić się za te dusze, które was dręczą. Jeśli modlicie się za nich z serca, Ja okryję je waszą miłością. Kiedy modlicie się za waszych wrogów, opóźniacie misję szatana zabierania Mi dusz.
Moja córko, muszę teraz pouczyć ciebie i Moich wyznawców, abyście zachowali spokój w obliczu dużego sprzeciwu wobec tych Orędzi. Nigdy nie wolno wam obawiać się Bożego Słowa, nawet jeśli przynosi wam wiele bólu od zewnętrznego świata.
Nie myślcie, że łatwo jest wejść do Mojego Królestwa. Na każdego z was, którzy naprawdę Mnie kochacie, przypadnie jeden lub dwa razy więcej ludzi kuszących was dla powstrzymania was w waszej wierności dla Mnie. Tak było od Mojej Śmierci na Krzyżu. Tak też pozostanie, aż do Mojego Powtórnego Przyjścia.
Moi uczniowie będą przyciągać te dusze, które Mnie poszukują. Moi uczniowie obejmą wówczas te dusze, tak aby Moi wyznawcy narastali w staniu się jednym, w unii ze Mną. Ta samotna ścieżka do Mojego Królestwa nigdy nie będzie bez cierpienia.
Gdy będą rzucać w was oskarżenia, pomyślcie o Mojej drodze na Kalwarię. W każdej sekundzie, gdy w Moje Imię znosicie szyderstwa, pomyślcie o Moim Milczeniu i o godności zwykłego skupienia się na Moim jedynym celu, zbawieniu dusz.
To uczyni waszą podróż bardziej znośną. Pozwólcie waszym krytykom wykrzykiwać zniewagi; niech nazywają was głupcami; niech deklarują Moje Orędzia jako herezję. Gdyż jeśli tak zrobicie, ich nikczemne języki nie będą miały nad wami władzy.
Kochajcie wszystkich tych, którzy was w Moje Imię prześladują. Następnie módlcie się za nich. A kiedy im wybaczycie, możecie zniszczyć władzę, którą szatan posiada nad nimi.
To jest tajemnica pokory.
Wasz Jezus