wtorek, 29 stycznia 2013

Ludzie ci będą niszczyć Moje Kościoły, a tylko niewielu dozwolone będzie sprawowanie codziennych Ofiar.




Niedziela, 20.01.2013, 17:50

Moja droga, umiłowana córko, pragnę, aby Moi uczniowie przyjęli bez strachu nadchodzące zmiany. To właśnie z powodu tych zmian człowiek może zostać oczyszczony.
Niedługo nastąpią nikczemne wojenne działania i zniesienie waszych praw, co spowoduje kontrolowanie drogi, którą pójdą wasze kraje. Gdyby ta ostateczna bitwa pomiędzy Królestwem Mojego Ojca, a szatanem i jego złymi duchami miała nie mieć miejsca, to zło nie mogłoby zostać zniszczone.
Będą stale czynione próby, aby przejąć wasze waluty i wasz osobisty dostęp do pieniędzy. Jednak wasze modlitwy mogą powstrzymać tych podłych przywódców od wprowadzenia takiej próby niewolnictwa. Ludzie ci będą niszczyć Moje Kościoły, a tylko niewielu dozwolone będzie sprawowanie codziennych Ofiar. Jednak będą tacy pośród nich, którzy pozostaną nieugięci dzięki Łasce Bożej.
Będą prześladować Kościół i powodować wielki podział wśród przywódców Kościołów Chrześcijańskich, ale mimo to będą księża i duchowni, którzy ciągle pozostaną niezachwiani, ponieważ odrzucą podporządkowanie się tej presji.
Będą starać się zatrzymać Sakramenty Chrztu, Komunii Świętej i Spowiedzi, ale mimo to, ci wierni i odważni wyświęceni słudzy będą Mi nadal służyć.
Pamiętajcie, że wasze modlitwy będą osłabiały wpływ i dotkliwość tych udręk. Kiedy Moje wybrane dusze modlą się specjalnie o takie akty Miłosierdzia, Ja odpowiem na ich wołanie.
Wasz Jezus