wtorek, 29 stycznia 2013

Mój Czas, który powiązany jest z Boską Wolą Mojego Ojca, już prawie dla was nadszedł.

Poniedziałek, 21.01.2013, 15:50
Moja najmilsza córko, może się wydawać, że Mój czas na ziemi skończył się Moim Ukrzyżowaniem, ale to był dopiero początek.
Mój Czas, który powiązany jest z Boską Wolą Mojego Ojca, już prawie dla was nadszedł, a ostatecznie, Ja przyjdę ponownie, aby przyjąć ludzkość do Mojego Najświętszego Serca.
Wiele zostało już osiągnięte, nie tylko przez was, Moi umiłowani uczniowie, lecz przez Wiarę Mojego Kościoła, w niezłomności wobec prześladowań zadanych Mojemu Ciału na ziemi przez świeckie rządy.
Jak Ja kocham Moich wiernych wyznawców. Jaką pociechę przynoszą Mi oni, ze względu na ich stałość i wierne przywiązanie. Duch Święty rozprzestrzenia się w tych czasach i został zarzucony, jak sieć nad ludzkością, jako antidotum na ducha zła obecnego w sercach ludzi.
Moi wyznawcy, gdybyście zobaczyli, jak Ja widzę, złe duchy, które błąkają się po ziemi szukając domu, umarlibyście z przerażenia. One szukają schronienia w ludzkiej duszy i domu do zamieszkania. Dusze, które Mnie nie kochają, które odrzucają Boga, i które podążają za szerzonymi przez szatana fałszywymi naukami, w tym organizacjami New Age – które pozują na religijne i duchowe organizacje – pozostawiają same siebie szeroko otwarte dla tych duchów. Wiele z tych dusz poczułoby się obrażonych, gdyby im powiedziano, że są nosicielami tych złych duchów. Nie będą w to wierzyły, nawet jeśli wykazują oznaki głębokiego emocjonalnego cierpienia.
Te złe duchy, a jest ich wiele, ukazują się Mi wijące się przede Mną w ciemności. Widzę je szydzące i plujące na Mnie ich nikczemnymi ustami. Kiedy są one obecne w Bożych dzieciach, przekształcają osoby w które weszły, aczkolwiek na początku powoli. Z czasem te biedne dusze będą bluźnić plugawościami przeciwko Bogu i Prawom ustanowionym przez Niego. Będą propagować nikczemne czyny każdego rodzaju i zadawać sobie wiele trudu, aby uwieść inne dusze do popełnienia grzechu. Ponieważ nasilają one szybkość zakażania, Duch Święty, obecny w sercach Moich wyznawców, zorganizuje potężną batalię, aby  pomóc zwalczyć to zło. To dlatego tak ważna jest modlitwa. Wasze modlitwy, ofiarowane dla powstrzymania rozprzestrzeniania się złych praw, które obrażają Boga, zostaną wysłuchane i poskutkują działaniem.
Proszę, kontynuujcie odmawianie Modlitwy Krucjaty (87) o ochronę waszego narodu od zła, tak aby złe akty prześladowań mogły zostać złagodzone.
Wasz Jezus