piątek, 22 lutego 2013

Masoneria przeniknęła Mój Kościół na ziemi i wkrótce schizma – jak przepowiedziane – wywoła podział i niepokój pośród Moich wiernych sług

środa, 13 lutego 2013, 11.20
Moja wielce umiłowana córko, obecnie Niebo jest wściekłe, gdyż opuszczana jest Korona Cierniowa, by zdruzgotać Moje Ciało — Kościół Katolicki — na ziemi.
To proroctwo, przekazywane ci szczegółowo w ciągu ostatnich dwóch lat, doszło do skutku. Teraz, gdy Moje inne Objawienia wkrótce się zrealizują, tylko nieliczni z Moich wyświęconych sług będą w stanie ignorować Moje usilne apele, dawane ludzkości w tej bezbożnej godzinie waszej historii.
Oni, ta nikczemna grupa, rozpoczęli już swoją kampanię, aby pozbyć się z ziemi Prawdy Mojego Nauczania. Mój Święty Namiestnik został zmuszony do tego posunięcia i w rezultacie będzie ogromnie cierpiał. Masoneria przeniknęła Mój Kościół na ziemi i wkrótce schizma — jak przepowiedziane — wywoła podział i niepokój pośród Moich wiernych sług.
Wielu nie ma bladego pojęcia, jakie fałszerstwo im się prezentuje. Ani nie zdaje sobie sprawy, że fundament Mojego Kościoła, Kościoła Katolickiego, został rozbity w pył. W jego miejsce wzniesie się ohyda obrzydliwości, Ja zaś zainterweniuję i ześlę znaki, aby każdą duszę przestrzec, jak ważna jest modlitwa, umożliwiające duszom odróżnienie Prawdy od fikcji.
To nie upadek Kościoła Katolickiego — który wkrótce stanie się ewidentny i który podzieli świat — to ich zaangażowanie w tworzenie Nowego Światowego Kościoła, jednej światowej religii, wprowadzi pogaństwo i kult fałszywych bożków.
Fałszywy prorok dobrze się przygotował się i nadchodzi jego czas. Wspólnie z antychrystem rzucą świat na kolana. Nie po to, aby czcić Boga — lecz bestię.
Nalegam na Moich uczniów, Moich Chrześcijańskich wyznawców, aby, wszędzie, gdzie się znajdują, zachowali spokój. Módlcie się o pokój i pozwólcie Mnie, waszemu Jezusowi, przewodzić wam w tym czasie.
Żądam od wszystkich Moich kardynałów, Moich biskupów i Moich wyświęconych sług, aby zjednali swoją owczarnię i zachowali wierność wobec Moich Nauk. Zwróćcie szczególną uwagę na to, czego będzie się od was wymagało, jeśli idzie o zawartość waszych kazań, gdyż to ulegnie zmianie. Wasze homilie zostaną obmyślone i napisane dla laickiego świata, i będą pobawione istotnych treści.
Aby zauważono, że Kościół Katolicki się modernizuje, zostanie wam przedstawiona oferta uniwersalnych kongregacji — wszystkie religie scalone w jedną, w tak zwany Zjednoczony Kościół Chrześcijański. Na samym początku wszystkie zewnętrzne symbole będą wydawać się takie same, ale dlatego, że jest to zamierzona taktyka. Z czasem jednak nie będzie się już w tym można dopatrzeć Mojego Pisma Świętego, gdyż nowe słowa, zwroty oraz nowe formuły przy udzielaniu Sakramentów zostaną wprowadzone na waszych oczach.
Ci prawdziwie wierni, konserwatywnymi kapłani zostaną zaalarmowani przyjęciem nowych, zmodernizowanych form, jakie przyswoi sobie Kościół, kiedy wystartuje ten nowy typ uwspółcześnionego, alternatywnego kościoła.
To poprzez powiązania z masonerią, która przeniknęła w każdy zakątek Katolickiego Kościoła, rządów i mediów, ta ohyda zostanie przedstawiona jako wielka odnowa.
To będzie początek końca. Moja Obecność zostanie dyskretnie anulowana celem wprowadzenia nowego obrządku Mszy.
Ta cała pompa i błazenada będzie służyć zamaskowaniu faktu, że tabernakulum jest puste — gdyż na Moją Boską Obecność już dłużej nie zezwoli Mój Ojciec.
Musicie pozostać zjednoczeni, jeżeli jesteście katolikami, i kontynuować uczęszczanie na codzienne Msze oraz przyjmować codzienną Komunię Świętą. A wy, wszyscy chrześcijanie, musicie wiedzieć, że wy także będziecie nęceni, aby przyjąć Nową Światową Religię, która została sformułowana przez narody, które znajdują się w koalicji ze zdrajcami Mojego Katolickiego Kościoła. Pragną oni stworzyć laicką, humanistyczną fasadę — fasadę, która ukrywa zło, jakie subtelnie będą promować.
Bitwa się rozpoczęła, ale wy, Moi umiłowani wyznawcy, jesteście mocniejsi, niż myślicie. Ja zawsze Jestem tutaj. Dobrze was przygotowałem. Musicie, aby ocaleć, odmawiać tę Krucjatę Modlitwy:
Krucjata Modlitwy (100) O ocalenie Chrześcijaństwa
O drogi Jezu, błagamy Ciebie,
abyśmy byli zdolni do przetrwania prób,

które oczekują nas teraz,

kiedy ostatni Prawdziwy Papież

zakończy Misję, jaką wypełniał dla Ciebie.

Pomóż nam przetrwać te straszne złorzeczenia,
które teraz, na skutek upadku Kościoła,

jaki kiedyś był nam znany, na nas spadną.

Nigdy nie dopuść, abyśmy odeszli
od Prawdy Twojego Boskiego Słowa.

Dopomóż nam zachować milczenie,
kiedy nasze ramiona  obciąży brzemię ataków,

które będą nas prowokować,

aby odwrócić się plecami do Ciebie

i do Sakramentów, które Ty dałeś światu.

Osłoń Twoją Armię potęgą Miłości,
której potrzebujemy jak tarczy,

aby była nam ochroną

przed fałszywym prorokiem i antychrystem.

Pomóż Twojemu Kościołowi na ziemi rozrastać się i pomnażać,
tak aby mógł przylgnąć do Prawdy

i dopomóc Ci prowadzić naszych braci i siostry

po ścieżce Prawdy, abyśmy mogli się odpowiednio przygotować

na Twoje Powtórne Przyjście.

Amen.

Nie martwcie się, Moi wyznawcy. Wszystko pozostaje w Moich Świętych Dłoniach. Zachowujcie cierpliwość. Nie usprawiedliwiajcie się z tego, że działacie w Moje Imię, bo gdy to czynicie,  stajecie w obronie Mojego Słowa. Tymczasem wszystkim, co musicie robić, to Moje Słowo głosić.
Wasz Jezus