piątek, 22 lutego 2013

Najświętsza Maryja Panna: Arogancja i pycha rasy ludzkiej są obrazą dla Bożej Obecności

środa, 13 lutego 2013, godz. 20.10
Mój Święty Płaszcz osłania tych wszystkich z was, którzy w tych czasach nadchodzącej kary przyzywacie Mnie, waszą Niebiańską Matkę. Ponieważ wzrasta Gniew Mojego Wiecznego Ojca, musicie się, Moje dzieci, gorąco modlić, aby złagodzić cierpienia, które jak powódź zaleją całą ziemię.
Musicie skupiać uwagę na tym, co mówi do was Mój Syn i pozostawać zjednoczonymi w modlitwie, aby grzech mógł zostać wybaczony. Zagęszcza się bowiem z dnia na dzień chmura hedonizmu (szczęście osobiste ponad wszystkim – przyp. tł.), która wisi nad obszarem świata zachodniego, a która przesłoniła Mojego Syna. Arogancja i pycha rasy ludzkiej są obrazą dla Bożej Obecności.
Ich jałowe dusze są podobne do pustych naczyń, które napełnione są bezwartościowymi bogactwami, jakie stworzyła ręka ludzka. W ich chciwych sercach nie ma już żadnego miejsca na Prawdziwą Miłość — Miłość Boga. Zaś bez Miłości Boga nie są w stanie kochać nikogo innego niż sobą samym. A to oznacza, że ludzkość cierpi bardziej, niż powinna, ponieważ brakuje dzielenia się miłością.
Jeżeli troszczycie się tylko o samych siebie, to nie jesteście w stanie nieść pocieszenia czy ulgi w cierpieniu tym, którzy są zdani na was.
Przebudźcie się, dzieci. Tylko otwierając wasze serca na Prawdę, będziecie w stanie zaskarbić sobie Miłosierdzie Mojego Umiłowanego Syna.
Wasza umiłowana Matka
Matka Zbawienia