wtorek, 19 lutego 2013

Moje Słowo rozprzestrzeni się w Australii i Nowej Zelandii

niedziela, 10 lutego 2013, godz. 2.18
 
O Moi umiłowani uczniowie, wywołujecie łzy ulgi w Moich Świętych Oczach.
 
Wasze wspaniałe narody, tak zasobne w obfite  bogactwa naturalne, są puste na duszy. Narody Australii i Nowej Zelandii z jednej strony są tak dorodne, ponieważ Mój Ojciec tak was obdarzył, ale z drugiej są tak jałowe. 
 
Obecnie wzywam wasze Narody, aby Mi pomogły w rozpaleniu waszej wiary i rozpowszechnianiu Mojego Świętego Słowa, tak aby objąć opieką dusze wszystkich Bożych dzieci w waszych krajach.
 
Poprzez tę Moją ostatnią Misję ocalania dusz na ziemi Moje Słowo rozprzestrzeni się w Australii. 
 
Ty, Moja córko, otrzymasz Dar Ducha Świętego, aby przyprowadzić do Mnie dusze, których jestem złakniony. Dźwigasz ciężkie brzemię, ponieważ Słowo Boże nieznane jest w twoim narodzie milionom.* Tylko niewiele kościołów należących do wspólnoty chrześcijan jest wykorzystywanych tak, jak powinno. Są one tylko pustą powłoką, a wasza słaba wiara Mnie nie zadowala. Musicie wielu rzeczy się nauczyć i wiele sobie przyswoić, podążając za Mną — z waszej własnej wolnej woli — po tej Ścieżce Prawdy.
 
Mam wspaniały plan, aby wasze dusze przygotować i poprosić was o pomoc w ratowaniu tych dusz, które nie wierzą w Boga. Moją Misją jest, aby wezwać ateistów i okryć ich Moim Duchem Świętym, tak aby Mój Głos został szybko usłyszany. Oto specjalna Modlitwa Krucjaty o uratowanie Australii i Nowej Zelandii. 
 
Krucjata Modlitwy (99) O uratowanie Australii i Nowej Zelandii.
 
O Boże, Wszechmogący Ojcze,
w Imię Twojego umiłowanego Syna,
Jezusa Chrystusa,
okaż Miłosierdzie wszystkim Twoim dzieciom
w Australii i Nowej Zelandii.
 
Wybacz nam, że odrzuciliśmy
Twoje Święte Słowo.
 
Wybacz nam grzech obojętności.
 
Uwolnij nas od naszej pogańskiej kultury
 i obsyp nas Łaskami,
jakich potrzebujemy,
aby wśród naszych braci i sióstr
wzbudzić  nadzieję, wiarę i miłość bliźniego.
 
Błagamy Ciebie o Dar Rozeznania
i Ciebie prosimy,
udziel nam wszystkim Twoich Błogosławieństw, koniecznych, aby sprawić,
żeby słyszalna mogła być tylko
Prawda Twojego Świętego Słowa,
i żeby wszystkim duszom przyznane zostały
klucze do życia wiecznego.
Amen.
 
Już wkrótce Mój Duch Święty pochłonie wasze dusze i będziecie maszerować przed siebie, mając w sobie  cierpliwą ufność, podczas gdy Prawdę będziecie głosić tym wszystkim, z którymi będziecie mieli do czynienia.
 
Bądźcie wdzięczni za to błogosławieństwo, którym teraz osłaniam wasze Narody. Kocham was i wierzę, że odpowiecie na Moje Wezwanie.
 
Wasz Jezus
 
* Słowa te wydają się być skierowane  do osoby, która zajmuje się rozpowszechnianiem Orędzi i organizacją sympozjów dotyczących „Księgi Życia” na terenie Australii; na stronie angielskojęzycznej pojawił się bowiem anons, że w dniach od 26 lutego do 16 marca 2013 odbędzie się takie sympozjum w Domu Polskim w Adelajdzie.