środa, 2 października 2013

ZNALEZIONE W KOMENTARZACH

Bardzo trudno było mi się pogodzić z tym, że nowy pasterz Kościoła św. wita się z wiernymi niepobożnemu ,, dobry wieczór ”. Kto jak kto ale namiestnik Chrystusa na ziemi jest w mojej opinii w ciągłej łączności z Bogiem i powinien powitać zgromadzony lud ” Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus”.
Całe to ubóstwo na pokaz to wg mnie jest tylko zabieganiem o względy tego świata i pomniejszeniem roli Kościoła. Pamiętamy, że Bł. Jan Paweł II nie posiadał nic i się tym nie chełpił przed światem.
Kontrowersyjny krzyż gdzie w mojej ocenie skrzyżowane ręce na piersi wyglądają jak skrzyżowane piszczele a gołąbek równie dobrze może być głową sowy.
Pan Jezus stał się ,, grzechem” co też jest kłamstwem. Pan Jezus urodził się bez grzechu pierworodnego jako ofiara całopalna, Baranek Boży który przyszedł zgładzić grzechy tego świata.
Każda wypowiedź jest kontrowersyjna, gdzie można interpretować w dowolny sposób. A mowa wasza niech będzie tak tak, nie, nie a co ponad to to od diabła pochodzi.
Do tego dochodzi nie klękanie przed Najświętszym sakramentem w czasie modlitw o pokój, msza w bikini na plaży w Rio, piłka plażowa przy tabernakulum, umycie nóg muzułmance i można by mnożyć przykłady. Czy to wszystko nie jest dziwne? Te kilka przykładów wprowadzają u mnie lęk.
Nie jestem żadnym teologiem, miewam często upadki, najczęściej związane z pożyciem małżeńskim i zacząłem przeszukiwać sieć w poszukiwaniu usprawiedliwienia dla swoich czynów no i trafiłem na stronę ojca Knotza. Byłem nią zachwycony bo spełniła moje oczekiwania wobec moich zachcianek. Podaję ten przykład bo odnoszę wrażenie , że nauczanie obecnej głowy Kościoła św. Franciszka jest odbierana podobnie przez różne grupy ” grzeszników “. Moje otrzeźwienie przyszło bardzo szybko gdy przeczytałem orędzie MBM w którym stało, że do każdego grzechu będzie dane usprawiedliwienie na ziemi lecz w oczach Boga nadal jest to grzech. I mnie momentalnie oświeciło, dzisiaj nie mam tego problemu.
Mòdlmy się za Franciszka i papieża Benedykta XVI.

Nie tylko orędzia MBM mówią, że ojciec Knotz jest w błędzie ale też Pismo św.
Mt5,27 Słyszeliście, że
powiedziano: Nie cudzołóż!
28 A Ja wam powiadam:
Każdy, kto pożądliwie
patrzy na kobietę, już się w
swoim sercu dopuścił z nią
cudzołóstwa.

29Jeśli
więc prawe twoje oko jest
ci powodem do grzechu,
wyłup je i odrzuć od siebie.
Lepiej bowiem jest dla
ciebie, gdy zginie jeden z
twoich członków, niż żeby
całe twoje ciało miało być
wrzucone do piekła. 30
jeśli prawa twoja ręka jest
ci powodem do grzechu,
odetnij ją i odrzuć od
siebie. Lepiej bowiem jest
dla ciebie, gdy zginie jeden
z twoich członków, niż
żeby całe twoje ciało miało
iść do piekła.
31 Powiedziano też: Jeśli
kto chce oddalić swoją
żonę, niech jej da list
rozwodowy. 32 A ja wam
powiadam: Każdy, kto
oddala swoją żonę – poza
wypadkiem nierządu -
naraża ją na cudzołóstwo; a
kto by oddaloną wziął za
żonę, dopuszcza się
cudzołóstwa13.