sobota, 7 lipca 2012

Bóg Ojciec: Nikt nie potrafi wyjaśnić, jak Ja stworzyłem wszechświat lub ludzkość, bez względu na to, jak próbujecie, gdyż jest to niemożliwe.

 Orędzie z serii Ostrzeżenie
 
Czwartek, 05.07.2012, godz.15.30

Moja najdroższa córko, pomóż Mi w Moim smutku, ponieważ płaczę za wszystkimi Moimi dziećmi, które odmawiają zaakceptowania, że Ja istnieję.
Jak Ja tęsknię za nimi.
Jak płaczę za ich słabymi duszami.
Tak inteligentne i mądre miarą ludzkiego rozumu, a nie udaje im się pojąć Prawdy, kim Ja Jestem.
Ja Jestem Początkiem.
Ja Jestem Twórcą wszystkich rzeczy.
Ja Jestem ich Ojcem, chociaż Mnie odrzucają.
Jeśli tylko mogłyby ujrzeć Prawdę.
Jeśli tylko mogłyby pozwolić Mi dotknąć ich serc, tak abym mógł pokazać im Moje cudowne i chwalebne plany, oczekujące na nie.
Wiele z tych dusz nie zna Mnie, nie z własnej winy.
Tym duszom pokazana zostanie Prawda, tak że wybiorą Moją Drogę.
Z kolei ci, którym Prawda została dana, ale którzy pozwolili zaślepić się ludzkiemu rozumowaniu i gloryfikacji ludzkiej inteligencji, są teraz dla Mnie zagubieni.
Wiele z tych dusz nawróci się, ale wiele odmówi Kielicha Zbawienia podarowanego im przez Mojego umiłowanego Syna.
Dzieci Mojego Serca, błagam was, pomóżcie Mi uratować Moje drogie dzieci.
Moje łzy płyną w tym czasie i proszę was, przyprowadźcie je do Mnie poprzez Boże Miłosierdzie Mojego Syna.
Tak wiele z tych dusz, włącznie z małymi dziećmi, wyzywająco i publicznie odrzuca mnie, aby pokazać innym, jak są sprytne.
Przesadny szacunek dla ludzkiej inteligencji jest pokusą wpojoną w dusze Moich dzieci przez wroga.
Bestia pożera dusze Moich dzieci, a one nie mają pojęcia, co ona z nimi robi.
Tak wiele upadłych aniołów przekonuje ludzkość, że ludzka inteligencja jest bezbłędna.

Kiedy ludzkość uważa, albo sama siebie przekonuje, że zna Boże Prawo Stworzenia, to popadła w kłamliwą pułapkę.

Nikt nie potrafi wyjaśnić, jak Ja stworzyłem wszechświat lub ludzkość, bez względu na to, jak próbujecie, gdyż jest to niemożliwe.
Kiedy ludzie się nauczą?
Kiedy ujrzą, że te Moje dzieci, o czystych, zwyczajnych i pokornych duszach, które akceptują Mnie, rozumieją tę prostą prawdę?
One nie potrzebują dowodu, ponieważ czują Moją Miłość w swoich czystych sercach, które pozostawiają otwarte, tak że mogę wypełnić ich dusze Bożymi Łaskami.
Ja Jestem waszym Bogiem, waszym Stwórcą i waszym Naturalnym Ojcem.
Moje dzieci muszą przyjść do Mnie poprzez Mojego Umiłowanego Syna i z własnej wolnej woli. Ja nie mogę ich zmusić.
Wam, Moje dzieci, została dana moc, aby pomóc ocalić ich dusze.
Wszystkim z was, którzy odpowiedzą na Moją prośbę, aby ratować waszych braci i siostry poprzez modlitwę i wyrzeczenia, przyznane zostaną szczególne łaski.
Moja Moc jest nieskończona.
Moje cuda, w połączeniu z cierpieniami i modlitwami Moich dzieci, zostaną wykorzystane dla ratowania zagubionych dusz od wiecznej śmierci.
Kocham was, Moje umiłowane, kochane dzieci.
Przyjdźcie i pomóżcie Mi zjednoczyć Moją ukochaną rodzinę i pomóżcie Mojemu Synowi pokonać bestię, zanim skradnie więcej Moich dzieci.
Wasz Kochający Ojciec
Bóg Najwyższy