niedziela, 1 lipca 2012

Mój Kościół musi Mi zaufać. Musi usunąć swoje kajdany strachu i wątpliwości, i pozwolić Mi dać się poznać.

Orędzie z serii Ostrzeżenie

Czwartek, 28.06.2012, godz.15.00

Moja droga, umiłowana córko, musi stać się wiadomym, że rośnie liczba tych, którzy utrzymują, że przychodzą jako prorocy w Moje Imię, ale którzy nie mówią językami z Nieba.
Tak wiele z tych dusz zainfekowanych jest przez upadłe anioły i mówią starannie konstruowanym, ale czułym tonem, przypominającym to, co moglibyście oczekiwać, że jest Moim Świętym Głosem.
Och, jakże Moi biedni pobożni wyznawcy są teraz oszukiwani i jakże będą zdezorientowani. Komu zaufać? Za kim podążać? Komu uwierzyć?
Czy nie mówiłem, że wielu przyjdzie w Moje Imię, lecz niewielu przemawiać będzie Moim Głosem?
Jest mniej niż dwudziestu tych, którzy mają uprawnienia do przekazywania światu Bożego Słowa i obejmuje to tych, którym boskie orędzia z Nieba dawane są przez Moją ukochana Matkę.
Również wielu innych wizjonerów obecnych jest na świecie, ale ich misja jest inna.
Ich rolą może być pewna codzienna modlitwa, aby pomóc ocalić ludzkość, lub pewne osobiste cierpienie, ofiarowane jako dar dla Mnie, aby ratować dusze od szatana. Cierpienie, w taki dobrowolny sposób, kruszy władzę szatana nad duszami wielu ludzi.
Moi prorocy są nieliczni i poznacie ich po Moim prawdziwym Głosie, który uderza serca i dusze Bożych dzieci w sposób niemożliwy do zignorowania.
Moje przekazy dla świata w tych czasach będą szczegółowe i odsłonią prawdy nie ujawnione wcześniej.
Wiele z tego, co daję wam teraz, jest po prostu przypomnieniem wam Mojej Nauki.
Wiele z tego, co przedstawiam wam teraz, jest pokarmem życia, dawanym wam poprzez Moje Modlitwy Krucjaty, aby pomóc ocalić dusze wasze i innych, na Moje Powtórne Przyjście.
Wiele innych przekazów dawanych pozostałym będzie podobnych, ale nie będą zawierały tak wielu szczegółów.
Ich misje są tak samo ważne, ponieważ będą nawracać dusze.
Zawsze o tym pamiętajcie. Ja staram się pokazać wam, jak bardzo was kocham i pragnę ujawnić Prawdę o Moim Istnieniu.
Dowód tego zostanie wkrótce ostatecznie ujawniony wszystkim Bożym dzieciom.
Proszę, nie walczcie między sobą starając się prześcignąć innych w zakresie waszej religijnej wiedzy.
Prawda jest następująca.
Nikt nie zna Prawdy zawartej w Pieczęciach ukrytych w Księdze Objawienia.
Jak już wcześniej mówiłem, zostały one zamknięte w Księdze Prawdy, aż do teraz, czasów ostatecznych.
Ja, Jezus Chrystus, Baranek Boży, otwieram je obecnie, aby przygotować was na Moje Nowe Królestwo.
Dla przygotowania was zostało wam dane Pismo Święte, a teraz musicie pozwolić Mi, Królowi całej Ludzkości, powiedzieć wam Prawdę o tym, co ma nadejść.
Czyniąc tak, będę mógł poprowadzić was przez to, co będzie polem minowym oszustwa, prześladowań i nienawiści.
Pozwólcie Mi, wszyscy z was, w tym wszyscy członkowie Mojego Kościoła na Ziemi, przenieść was ponad tymi ostatnimi przeszkodami do Życia Wiecznego.
Mój Kościół musi Mi zaufać. Musi usunąć swoje kajdany strachu i wątpliwości, i pozwolić Mi dać się poznać poprzez te przekazy.
Uznajcie Moją Miłość w Jej czystej i prostej formie.
Moja Miłość nie jest skomplikowana i owiana mistycznymi sylabami.
Jest dla was prosta do ujrzenia, ale pełna takiego współczucia, że przetnie was jak płomień rozpoznania, jeśli opuścicie waszą zbroję pychy i strachu.
Kiedy tak uczynicie, stanie się dla was łatwiejsze podążanie za Mną, Waszym Jezusem.
Pierwszy raz przyszedłem jako Zbawiciel.
Przychodzę jako Zbawiciel ponownie, ten ostatni raz. Tylko tym razem Moje zadanie jest nawet cięższe.
Miłość Boga umarła w świecie. Jest to tylko migotanie.
Gdyby Moje Powtórne Przyjście miało miejsce teraz, tylko niewielu weszłoby do Raju.
Ostrzeżenie, Mój Dar Mojego Bożego Miłosierdzia, pomoże nawrócić większość ludzkości.
Pomóżcie Mi przygotować Moje stado. Potrzebuję Mojego Kościoła na ziemi, zarówno duchownych, jak i świeckich, aby pomogli Mi uratować wszystkie Boże dzieci.
Proszę, przyjmijcie Moją Rękę, kiedy ją wyciągam i rozprzestrzeniajcie Moje Wezwanie do wszystkich narodów.
Chodźcie ze Mną, waszym ukochanym Jezusem.
Tym razem podążajcie za Mną.
Nie odrzucajcie Mnie, tak jak uczynili faryzeusze.

Tym razem powinniście rozpoznać Mój Głos.
Powinniście poznać, jak Ja teraz przemawiam, ponieważ zostało wam dane Pismo Święte.
Wasz Jezus
________
http://ostrzezenie.wordpress.com