czwartek, 16 sierpnia 2012

Czy nie wiecie, że beze Mnie jesteście niczym? Pustym naczyniem, którego nic nie może wypełnić.

Piątek, 10.08.2012, 12.45

Moja droga, umiłowana córko, wiedz, że kiedy odkładasz modlitwę do Mnie, Twojego Boskiego Jezusa, stajesz się słaba i oddalona ode Mnie.
Nigdy nie wolno ci odkładać modlitwy lub opóźniać czasu, który powinnaś każdego dnia poświęcić dla Mnie.
Kiedy tak zrobisz, zły rozprasza cię i wypełnia twój umysł z ziemskimi sprawami, które są pozbawione znaczenia.
Odczuwasz wówczas pustkę i staje się widoczne zmaganie w twojej duszy.
Czy nie wiecie, że beze Mnie jesteście niczym? Pustym naczyniem, którego nic nie może wypełnić, bez względu na to, jak potężny wydaje się urok materialnych cudów.
Kiedy podnoszę duszę, splata się ona z Moim Najświętszym Sercem.
Jednak, aby pozostać trwale we Mnie, dusza musi komunikować się ze Mną, głosić stale swoją miłość i ofiarować dziękczynienie. W przeciwnym razie może stać się odizolowana, jak dziecko oddzielone jest od matki w chwili urodzenia, gdy zostaje odcięta pępowina.
Nie odrywajcie ode Mnie oczu ani na jedną minutę, ponieważ zły czeka.
Następnie, w najbardziej nieoczekiwanej chwili rusza po zdobycz i porywa was.
Używa zmysłów, aby kusić, i innych dusz, aby dręczyć swoje ofiary. Bierze na cel szczególnie Moich żołnierzy i oni cierpią najbardziej.
Moja córko, gdy byłaś zajęta Moją pracą, odwróciłaś ode Mnie oczy i to spowodowało twoje cierpienie. Stałaś się zagubiona i zdezorientowana. Twój niepokój narastał, ponieważ każda przerwa spowodowana przez złego oznaczała, że odkładałaś swój czas przeznaczony dla Mnie, twojego Jezusa.
Kiedy tak się dzieje, musisz iść do Spowiedzi, przyjąć Moje Ciało i spędzić czas na modlitwie.
Nigdy nie wolno wam zapominać o odmawianiu Świętego Różańca Mojej Ukochanej Matki, ponieważ oferuje on okrąg ochrony przed szatanem.
Idźcie teraz. Przyjdźcie dziś do Mnie w modlitwie. Następnie, w ciągu dnia, rozmawiajcie ze Mną jak przyjaciele i podzielcie się swoimi wszystkimi troskami. Przekażcie je potem Mnie i pozostawcie Mi wszystkie wasze zmartwienia.
Wasz Jezus